Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Strategický marketing - teória

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14848
Posledná úprava
26.11.2008
Zobrazené
1 751 x
Autor:
mexicoman70
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Podstata a vymedzenie stratégie
1.1 Podstata strategického riadenia podnikov
Stratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie.

Cieľ:
- vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky),
- hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?),
- smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) – bázou je „kritérium efektívnosti“ – robiť správnu vec (efektívnosť sa zameriava na dlhodobé použitie).

Strategické plánovanie – proces vytvárania rovnováhy:
zdroje podniku ciele podniku príležitosti na trhu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko