Úvod do strategického manažmentu
«»
Popis:
ÚVOD DO STRATEGICKÉHO MANAŽMENTU
SM je systematický proces rozvíjania a udržiavania života schopnej zhody medzi cieľmi a zdrojmi firmy a meniacimi sa trhovými príležitosťami. ( Koller)
SM predstavuje určenie základných dlhodobých cieľov podniku, spôsoby ich dosiahnutia a alokácia zdrojov nevyhnutných na uskutočnenie týchto cieľov. ( Chandler)
Jednotný súhrnný a integrovaný plán, ktorý je navrhnutý za účelom zabezpečenia a dosiahnutia základných cieľov podniku.
Cieľom strategického plánovania a riadenia je vytvárať a pretvárať výrobky a obchody firmy tak, aby ich kombinácia zaručovala uspokojivé zisky a rast
Kľúčové slová:
strategický manažment
podnikanie
strategické riadenie
plánovanie
taktika
alokácia zdrojov
dlhodobé ciele podniku
dividendy
dodávatelia
veritelia
Obsah:
- Úvod do strategického manažmentu
Stratégia ako 5P
3 kľúčové myšlienky strategického plánovania
Rozdiely medzi stratégiou a taktikou
Záujmové skupiny v podniku
Model procesu strategického riadenia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.