Všeobecná didaktika
«»
Prípona
.doc |
Typ
poznámky |
Stiahnuté
66 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
21630 |
Posledná úprava
30.03.2009 |
Zobrazené
3 946 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
01. Aby žiaci pod vedením učiteľa postupovali pri osvojovaní vedomostí a
zručností
systematický, učivo má byť usporiadané (označte správne tvrdenie):
a) do didaktického systému
b) jeden poznatok vyplýva z druhého
c) všetky uvedené tvrdenia sú správne
02. Integrálnu súčasť výchovno-vzdelávacieho procesu tvorí evaluácia
výsledkov výučby.
V školskej praxi sú najčastejšie formy skúšania:
a) skúška ústna
b) skúška praktická
c) všetky tvrdenia sú správne
03. Jedným zo základných pojmov, s ktorým sa stretávame v pedagogike je
vzdelanie, ktoré môžeme charakterizovať ako:
a) výchovné a vzdelávacie pôsobenie
b) zautomatizované vykonávanie istej činnosti
c) súbor osvojených vedomostí, zručností a návykov, postojov, hodnôt,
ktoré sa sformovali pomocou vzdelávacích procesov
Kľúčové slová:
didaktika
pedagogika
Sokratés
J. A. Komenský
psychoštruktúra
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.