Vyšetrenie aktuálnej úrovne školských vedomostí žiaka zlyhávajúceho na ZŠ
Popis:
Ukážka:
Vyšetrenie žiaka zlyhávajúceho na ZŠ
Organizovaný proces výchovy a vzdelávania v ZŠ vyžaduje od dieťaťa činnosť podľa plánu a programu, plnenie uložených úloh, inú motiváciu ako pri hre, lepšiu vôľovú kontrolu správania, dodržiavanie pravidiel, atď. Škola kladie dôraz na duševnú výkonnosť dieťaťa, stimuluje rozvíjanie jeho záujmov a významne ovplyvňuje celý systém jeho životných vzťahov.
Kľúčové slová:
metódy
vyšetrenie
diagnostické skúšanie
vedomosti
žiak
Obsah:
- Vyšetrenie žiaka zlyhávajúceho na ZŠ
Metódy používané pri vyšetrení
Výsledky vyšetrenia
Záver
Všeobecné vedomosti
Záznamový hárok
Zoznam použitej literatúry
Zdroje:
- BAJO, I - VAŠEK, Š: Pedagogika mentálne postihnutých, Bratislava, Sapientia 1994
- KLÍMOVÁ, M. A KOL.: Teorie a praxe výchov. poradenství, Praha 1987
- Učebné osnovy pre 1. až 9. roč. OŠ, Bratislava 1994
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.