Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Vznik a vývoj marketingu a ekonomiky

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6667
Posledná úprava
09.08.2018
Zobrazené
3 484 x
Autor:
zlatko1703
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je anglické slovo a v slovenskom jazyku znamená trh, koncovka -ing vyjadruje činnosť, dej a voľne môžeme preložiť marketing ako činnosť na trhu alebo súhrn činností, ktoré sú spojené s trhom.
Veľakrát sa mkt mylne chápe ako predaj, reklama či propagácia. V skutočnosti sa mkt objavuje pred aktom predaja i po ňom. Predaj je iba vrcholom mkt ľadovca, je jednou z niekoľkých funkcií mkt.
Neexistuje jednoznačná charakteristika mkt, lebo mkt je úsilie a snaha zameraná na vytvorenie, rozšírenie a udržanie trhu - nie však za každú cenu.
Mkt vznikol v USA koncom 19.storočia ako odozva na situáciu na trhu, pri ktorej výrazne ponuka prevyšovala dopyt - nadvýroba. V západnej Európe tento jav nastal na konci 50.rokov 20.storočia. Za priekopníka mkt u nás sa považuje Tomáš Baťa s heslom ,,Náš zákazník, náš

Kľúčové slová:

marketing

riziko

ekonómia

národné hospodárstvo

predaj

peniaze

potreba

statky

služby

funkcie peňazí

Tomáš Baťa

reklama

propagácia



Obsah:
  • Vznik a etapy mkt
    Proces vývoja mkt je rozdelený do 6 etáp
    Základné mkt koncepcie
    Znaky mkt nápadov
    Mkt princípy
    Mkt riziko
    Ekonómia
    Ekonomika
    Druhy ekonomík
    Typy národných hospodárstiev
    Vznik, vývoj a funkcie peňazí
    Funkcie peňazí
    Potreba
    Statky
    Služby
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko