Popis:
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.
Marketing je funkciou podniku, ktorá sa zaoberá riadením všetkých činností zaoberajúcich sa analýzou, plánovaním, organizáciou a kontrolou, ktoré podnik uskutočňuje s cieľom dosiahnutia uspokojenia potrieb spotrebiteľa.
Je to funkcia, ktorá uspokojuje nenaplnené potreby a požiadavky spotrebiteľov, určuje, ktorým trhom môže podnik najlepšie slúžiť, rozhoduje o príslušných výrobkoch a vyzýva každého člena podniku, aby myslel na zákazníka a slúžil mu.
Kľúčové slová:
marketing
ponuka
dopyt
trh
hodnota
podnik
nákup
predaj
financie
výroba
dodávateľ
spotrebiteľ
zákazník
výroba
sprostredkovateľ
analýza
marketingové plánovanie
plánovanie
Obsah:
- základné údaje
podmienky výmeny
definícia marketingu
základné pojmy
...
marketingový plán
implementácia
marketingová kontrola
Zdroje:
- Kotler, Armstrong: Marketing, ISBN 8024705133
- Kita a kol.: Marketing (Jura edition), ISBN 8080783273