Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Základy marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
poznámky
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18099
Posledná úprava
03.02.2009
Zobrazené
3 904 x
Autor:
matros4321
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základy marketingu

1. Vymedzenie marketingu a jeho úloha v ekonomike
- marketing = „civilizovaná forma vojny, v ktorej sa väčšina bitiek vyhráva slovami“
- marketing = z ang. market – obchod + -ing – činnosť
- hlavným predstaviteľom prvých pravidiel obchodovania bol T. Akvinský
- marketing podľa prof. Sedláka: „podnikateľská politika – spôsob riadenia výroby a odbytu, ktorá vychádza z podmienok trhu“
- marketing podľa Dr. Kotlera: „spoločenský a riadiaci proces, v ktorom skupiny a jednotlivci získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny tovarov a hodnôt, to čo chcú“
- základné podmienky pre uplatnenie marketingu:
 vznik diferencovanej veľkostnej štruktúry výrobcov
 vznik rozsiahlych anonymných trhov výrobcov, ale aj spotrebiteľov
 najvhodnejšie sú vtedy, ak ponuka prevyšuje dopyt
- marketing je vždy spojený s trhovou ekonomikou (vytváranie trhu, uspokojovanie potrieb)

Kľúčové slová:

marketing

zaklady marketingu

potreby

zelania

marketingovy mix

kotler


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko