1. Ciele a záujmy agrárnych politík
Agrárnu politiku popisuje súbor zákonov vo vzťahu k domácemu poľnohospodárstvu a importom zahraničných poľnohospodárskych produktov.
Ciele:
• Vlády zvyčajne implementujú agrárne politiky s cieľom dosiahnuť určité (špecifické) výsledky, žiaduci stav, na domácom trhu poľnohospodárskych výrobkov.
• Výsledky môžu zahrňovať napríklad garantovanú úroveň ponuky, cenovú stabilitu, kvalitu výrobkov, sortiment výrobkov, využitie pôdy, alebo
zamestnanosť.
• Medzi ...
OECD je skratka pre anglické pomenovanie inštitúcie Organisation for Economic Co-operation and Development, ktorú v slovenčine poznáme pod názvod Organizácia pre hospodársku spoluprácu a rozvoj a zastrešuje 30 najrozvinutejších štátov so silnou ekonomikou, ktoré uznávajú hodnoty a princípy demokracie a trhovej ekonomiky. OECD OECD je skratka pre Organizáciu pre hospodársku spoluprácu a rozvoj a zastrešuje 30 najrozvinutejších štátov so silnou ekonomikou, ktoré uznávajú hodnoty a princípy demokra...
Agrárny marketing
Skúška – písomná – 3 otázky – 2 teoretické, 1 marketingová RV, ŽV
ústna
Agrárny marketing
- podnikový systém
- podnikový proces – výskum – odbyt – inovácie – úspešnosť
Filozofie marketingu podniku,
Formulovanie podnikateľských cieľov,
Exaktná marketingová analýza východzieho stavu podnikania
Určenie marketingovej stratégie nástrojov MM
Ponuka produktov, služieb na trhu,
Sledovanie postavenia produktov a služieb na trhu
Inovácie, substitúcie (úst...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.