Charakteristika komodity - horčica
Semestrálna práca11 s. / 5. roč. / docx
lejnaté plodiny majú v našom poľnohospodárstve významné postavenie a všestranné využitie . Produkcia olejnín v EÚ a na Slovensku v posledných rokoch nadobúda na význame, o čom svedčí nielen významný nárast ich produkcie ale aj fakt, že v štruktúre osevu zaujímajú dominantné postavenie hneď po obilninách. Najdôležitejšou olejninou je repka , jej podiel na produkcii európskych olejnín dosahuje až 70 % a má rastúcu tendenciu. Toto zvýšenie produkcie je umožnené hlavne využitím repkového semena pre ...
|
|
0,2 |
13x |
|
Vypracované otázky (30) k predmetu Agrárny marketing
Vypracované otázky21 s. / 5. roč. / doc
7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
udrž. trhov a ich rozvoj sa týka: boja o účasť na trhu-poskyt.výkonov porov.s konkur.a nadpriemer.výnosy a výsledky môže dos. podnik len vtedy,keď vďaka svojej veľkosti má prednosti v nákladoch;ak chceme byť úspeš. na trhu,musíme priniesť mim. výkon,kt.sa výraz. odliš. od konkur.;ak je trh prístupný väčš.počtu výrobcov, kedy nepanuje boj o ceny,neprejavuje sa snaha vytlačiť konkur.z trhu; jeden zo špecialistov sa môže stať najväč.výrobcom. Štyri strat...
|
|
0,2 |
11x |
|
Správa z odbornej praxe v podniku Tauris Nitria
Iné14 s. / 4. roč. / doc
Analýza podniku, v ktorom bola vykonávaná odborná prax.
1 TAURIS NITRIA spol. s r. o.
Sídlo: Cintorínska ulica 1718/39, 951 15 Mojmírovce, okres Nitra
Deň vzniku: 26.05.1992
IČO: 31 414 206
Základné imanie: 331 939,18 € (10 000 000,- Sk)
Firma TAURIS NITRIA spol. s r.o., v Mojmírovciach, je dcérskou spoločnosťou akciovej spoločnosti TAURIS a.s. Bola zaregistrovaná v máji 1992. Zameriava sa na výrobu trvanlivých tepelne opracovaných a tepelne neopracovaných mäsových výrobkov. Spo...
|
|
0,2 |
73x |
|
Agrárny marketing (prednášky z celého semestra)
Prednášky16 s. / 4. roč. / docx
Poľnohospodárstvo SRPoľnohospodárstvo, vodné a lesné hospodárstvo závisia od prírodných predpokladov oveľa viac ako iné odvetvia hospodárstva. Vyplýva to priamo y ich podstaty. Táto závislosť bola výraznejšia v minulosti, keď neexistovali spôsoby umelého zvýšenia úrodnosti pôd a ani šľachtiteľské práce nezasiahli do zvýšenia produkcie.Rozmach priemyslu koncom 19. St. a najmä v 20. St. mal vplyv aj na zvýšenie intenzifikácie poľnoh. Na začiatku 20.st. sa viac ako tri pätiny obyv. SR živilo poľnoh...
|
|
0,1 |
11x |
|
Marketing - skriptá
Skriptá42 s. / 3. roč. / doc
Ukážka:Podľa Bauera ho možno chápať v užšom, širšom a rozvinutom zmysle:• v užšom predstavuje takú podnikateľskú činnosť, ktorá v záujme uspokojovania potrieb a želaní zákazníkov skúma trh za účelom poznania potrieb, vytvára trhom požadované výrobky a služby, oboznámi s nimi spotrebiteľov, určí ceny, zorganizuje predaj produktov a ovplyvňuje kupujúcich• v širšom určitú podnikateľskú filozofiu, uplatňovanú v celom podniku, firma ako celok sa má stotožniť so svojimi zákazníkmi, vcítiť sa do ich pr...
|
|
0,5 |
23x |
|
Repka olejná
Seminárna práca23 s. / 5. roč. / doc
Seminárka na tému Repka olejná...ukazovatele, ceny, výmery, úrody.
V mojej semestrálnej práci sa budem snažiť podrobne popísať dôležitú komoditu, ktorou je repka olejná. V prvom rade túto plodinu charakterizujem z jej botanického hľadiska, z hľadiska morfológie, ďalej stručne popíšem jej vývin a rast, dynamiku dozrievania, nároky na prostredie, agrotechniku, stručne popíšem význam pestovania olejnín a ako poslednú v prvej kapitole stručne popíšem aj výrobu produktov z repky olejnej. V druhej ka...
|
|
0,7 |
24x |
|
Agrárny marketing (26 otázok)
Vypracované otázky31 s. / 5. roč. / doc
1. AGR.marketing–podnik.sys. prvovýrobcu, kt. niekde začína (čo budem robiť – čo je predmetom podnikania) a kt. niekde končí. Je to filozofia ako podnik. sys. tvorby výrobnej politiky s cieľom využiť vlast. ľudské zdroje, podnikateľské prostredie, v kt. sa nachádzam, vyrobiť kvalitný produkt, kt. by mal konkurenčnú výhodu a efektívne ho realizovať na trhu s podporou predaja. Cieľom ďalej je zaujímať sa o produkt a komunikovať s odberateľom.Má podstatu v biol.princípe výr. procesu.
-potraviny s...
|
|
0,3 |
29x |
|
Marketing
Prednášky24 s. / 2. roč. / doc
Čo je marketing?
-Marketing je vo všeobecnosti chápaný ako podnikateľská metóda, ktorá umožňuje podniku hľadať odbytový trh pre svoje produkty, vytvárať trh a systematicky sa o tento trh starať. Vychádza z presvedčenia, že ciele podniku môžu byť dosiahnuté iba vtedy, ak podnik dokonale pozná potreby a priania svojich zákazníkov, ktoré musí poznať lepšie a dôkladnejšie ako konkurencia.
-Moderný marketing je dôležitým prvkom riadenia podniku s orientáciou na trh a každého zákazníka.
-Účinný m...
|
|
1,2 |
3x |
|
Ekonomika
Skriptá64 s. / 1. roč. / doc
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. najvplyvnejšou spoločenskou skupinou, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské správanie, je rodina; je predmetom veľkého záujmu; matka nakupuje značnú časť výrobkov pre ostatných členov rodiny (potraviny, oblečenie..), neznamená to však, že svoje nákupné rozhodnutie robí sama; marketingoví pracovníci sa zaujímajú o úlohu a relatívny vplyv ma...
|
|
0,7 |
1x |
|
Charakteristika jačmeňu
Prezentácia17 s. / 4. roč. / ppt
Zaoberá sa charakteristikou, využitím, históriou, osevnými plochami, hektarovymi úrodami...
|
|
0,9 |
8x |
|
Marketingová komunikácia - firma Orange
Semestrálna práca4 s. / 1. roč. / doc
Zostaviť vhodnú a účinnú kombináciu marketingovej komunikácie je pre marketingových manažérov bezpochyby veľmi náročné kvôli tomu, že Orange sa nesústreďuje len na konečných spotrebiteľov ako fyzické osoby ale taktiež je cieľom osloviť, zaujať a presvedčiť o kvalite svojich služieb aj firmy- či už od malých podnikateľov až po nadnárodné spoločnosti, čo je samozrejme veľmi ťažká úloha, preto je podstatné vedieť, ako postupovať pri tvorbe komunikačného mixu.
1.Najskôr je potrebné stanoviť si ciel...
|
|
0,1 |
50x |
|
Agrárny marketing
Vypracované otázky10 s. / 4. roč. / doc
Vypracované otázky z Agrárneho marketingu:
1. AGR.MARKETING-PODNIK.SYS. PRVOVÝROBCU, kt. niekde začína (čo budem robiť - čo je predmetom podnikania) a kt. niekde končí. Je to filozofia ako podnik. sys. tvorby výrobnej politiky s cieľom využiť vlast. ľudské zdroje, podnikateľské prostredie, v kt. sa nachádzam, vyrobiť kvalitný produkt, kt. by mal konkurenčnú výhodu a efektívne ho realizovať na trhu s podporou predaja. Cieľom ďalej je zaujímať sa o produkt a komunikovať s odberateľom.Má podstatu ...
|
|
0,2 |
6x |
|
Marketing 1., 2., 3. prednáška
Prednášky7 s. / 1. roč. / docx
prvé 3 prenášky z marketingu
|
|
0,1 |
2x |
|
Vplyv emócii na nákupné správanie spotrebiteľov
Referát5 s. / 1. roč. / doc
Spotreba je v živote človeka mimoriadne dôležitá. S rozvojom potrieb sa vyvíja a mení, čo sa prejavuje v dynamike vývoja objemu a štruktúry dopytu na spotrebiteľskom trhu. V záujme tvorby takej ponuky produktov, ktorá zodpovedá potrebám spotrebiteľa, marketingoví manažéri skúmajú potreby spotrebiteľa, rozlišujú spotrebiteľské skupiny a prispôsobujú produkt ich potrebám a želaniam. Keďže stále študujem a som prakticky len absolvent zo strednej školy, nemám potrebné marketingové poznatky a skúsen...
|
|
0,1 |
4x |
|