Základnou kvalitou reklamného textu (máme na mysli takú významovo-grafickú štruktúru obsahujúcu predovšetkým jedinečné komunikačno-obchodné posolstvo teda slogan) sú jeho prozodicko - poetické dimenzie. Majú však jednu významnú črtu: nemajú absolútnu váhu (ako v poézii) ale váhu relatívnu. Reklamný diskurz má rozmery prozodické , ale súčasne smeruje mimo seba samého, je zacielený na komunikovanie skutočnosti, ale súčasne ju prekračuje. Je bez účelovo - bezúčelový. „Nie žeby reklama bola poéziou,...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.