Zlepšovanie kvality v službách použitím metódy Six Sigma. Návrh praktickej aplikácie metódy SIX SIGMA v podmienkach podniku služieb. Základným predpokladom úspešnosti každého podniku, a taktiež podmienkou jeho prežitia v trhovej ekonomike je neustále zlepšovanie kvality ním poskytovaných služieb. Podnikateľské prostredie, hlavne potreby trhu, vytvárajú stále väčší tlak na rast konkurencieschopnosti podniku. Každý podnik má šancu odolávať tomuto tlaku. Má možnosť riadiť procesy v organizácií tak...
Praktický príklad aplikácie metódy six sigma v podniku služieb, konkrétne call centra
1 Popis vybranej metódy six sigma
Six Sigma je metóda zameraná na zvýšenie kvality odstránením závad a ich príčin. Orientuje sa hlavne na prevenciu chýb, skrátenie priebežnej doby a úsporu nákladov. Vychádza zo základov manažmentu kvality a štatistických metód a odpovedá na požiadavky zákazníka na vysokokvalitný a bezchybný produkt alebo službu. V posledných rokoch sa stala populárnou nielen medzi špeciali...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.