Štruktúra školy ako inštitúcie pôsobí na vzťahy medzi učiteľom a žiakom tým, že pripisuje učiteľovi v triede funkciu formujúceho vodcu. Vystupovanie učiteľa je ovplyvnené jeho sociálnou rolou. Rozličné skupiny však môžu od učiteľa očakávať rôzne spôsoby správania a to môže byť dôvodom vzniku konfliktu rolí. Preto možno tvrdiť, že neexistuje jednotné poňatie učiteľovej role. Dobré vzťahy medzi žiakom a učiteľom sú založené na vzájomnej úcte. Žiak si váži učiteľa ak nositeľa formálnej aj osobnej a...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.