Celá kniha, ale v skrátenej podobe - dôležité veci, Kniha Oláh a Rózsa
Podstata MA
Charakteristické črty MA
Zložky MA
Audit cien ako dôležitá súčasť auditu marketingovej činnosti
Čo nie je MA
Odlišnosť od ostatných typov audit
Vymedzenie funkcie MA
MA ako súčasť manažérskeho auditu
Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie auditu marketingu
Prínos auditu marketingu pre organizáciu
1. Význam auditu marketingu pre zvyšovanie výkonnosti aktivít marketingu.
- AM ako určitá forma nezávislého skúmania marketingovej výkonnosti podniku, ktorého úlohou je nielen určiť problémové oblasti a marketingové príležitosti, ale aj vypracovať plán opatrení na zlepšenie marketingovej výkonnosti firmy. AM sa v modernej trhovej ekonomike začal postupne uplatňovať ako jedna z foriem, ktorá má pomáhať riešiť úzke miesta, včas upozorniť na určité hrozby, ktoré aj pri uplatňovaní marketingu môž...
1.1 PODSTATA MARKETINGOVÉHO AUDITU
Audit je v modernom manažmente firiem synonymum objektivity, je účinným nástrojom skvalitňovania riadenia. Podstata audítorskej činnosti spočíva v kritickej analýze informácií s cieľom hodnotenia operatívnych činností.
Vo všeobecnosti možno audit definovať ako „proces, pomocou ktorého kompetentná a nezávislá osoba zhromažďuje a vyhodnocuje poznatky o kvalifikovateľných informáciách týkajúcich sa určitej ekonomickej reality, s cieľom stanoviť a oznámiť stupeň ...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.