ÚvodSpotrebiteľ a jeho rozhodovanie je predmetom mnohých ekonomických analýz. Účelom tejto práce je teória spotrebiteľa z pohľadu behaviorálnej ekonomiky a to objasniť pojmy ako sú faulty discounting, overconfidence verzus overestimation, Status Quo Bias. Spotrebiteľ ako ekonomický agent sa rozhoduje v nedokonalom prostredí a jeho uvažovanie nie je len čisto matematické a racionálne, ako to tvrdí neoklasická ekonómia, ale často podlieha rôznym omylom. Racionalita jednotlivca je teda obmedzená, ...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.