1. Dejiny pedagogiky - ich postavenie v sústave pedagogických disciplín, predmet, rozdelenie, funkcie, pramene, metódy výskumu. Význam štúdia dejín školstva a pedagogiky.Predmet dejín školstva a pedagogiky. Úlohou dejín školstva a pedagogiky je skúmať vznik a vývoj výchovno-vzdelávacích, a najmä školských inštitúcií a názorov na výchovu a vzdelávanie, objavovať zákonitosti vývoja výchovy a to v rozličných historických etapách vývoja spoločnosti a u rozličných geografických a národných celkov. De...
PEDAGOGICKÝ SYSTÉM A.S. MAKARENKA
PEDAGOGICKÁ ČINNOSŤ
Anton Semionovič Makarenko sa narodil 13. marca 1888 v Belopoli v Charkovskej gubernii v rodine železničiara
po absolvovaní jedného ročníka pedagogického kurzu roku 1905 učí na železničiarskej škole v Kriukove
kvalifikáciu pre vyššie začiatočné školy nadobúda štúdiom na učiteľskom ústave
po jeho ukončení bol vymenovaný za riaditeľa vyššej začiatočnej školy
roku 1920 bol poverený zriadením kolónie – výchovného ústavu pre mladistvých pr...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.