Direct marketingZákaznícky klub· možno definovať ako komunikačnú jednotku ľudí alebo organizácií, ktorá je vytvorená a riadená sponzorskou organizáciou na účely ich priameho pravidelného kontaktovania s ponukou určitého balíka benefitov a s cieľom ich aktivovania a vzrastu lojality na princípe vytvoreného emočného vzťahu. Hlavné znaky ZK:· je iniciovaný, plánovaný a manažovaný organizáciou, ktorá sa niekedy nazýva sponzorská organizácia, a nie samotnými zákazníkmi.· ponúka reálnu a vnímateľnú ho...
"Skutočný one-to-one (osobný) marketing, ktorý vytvára z mobilného telefónu to najefektívnejšie a najcielenejšie reklamné médium na trhu."
Svet je prehustený informáciami ako takými a reklamnými zvlášť. Reklamní odborníci stále intenzívnejšie hľadajú cesty od neosobnej (nevyžiadanej) informácie k osobnej (vyžiadanej) informácii. Mobil svojim masovým rozšírením ale aj ďalšími jedinečnými možnosťami ponúkol ako pre užívateľa, tak pre marketéra návod, ako túto dilemu vyriešiť. A tak bol...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.