Logistika - vznik a ciele; skladovacia, dopravná a obchodná logistika; logistika priemyselného podniku
Prednášky50 s. / 1. roč. / rar
Vznik a ciele logistiky
Pojem logistikariešenie a koordinácia všetkých hmotných a nehmotných operácií v rámci výrobných a obehových procesoch previazaných do reťazca, ktorých koncových článkom je dodávanie tovaru k zákazníkovi, sa volá Logistickým prístupom a disciplína objasňujúce zákonitosti pri tvorbe a riadení týchto reťazcoch Logistikou Najvšeobecnejšie chápanie logistiky - disciplína zaoberajúca sa koordináciou a celkovou optimalizáciou všetkých činností, ktorých reťazce sú potrebné na pr...
|
|
0,1 |
48x |
|
Logistika - kompletné prednášky
Prednášky47 s. / 3. roč. / doc
1.1 Podstata logistiky filozofie
- toky v logistických reťazcoch ako predmet logistiky
- vymedzenie logistiky
Logistiku vymedzujeme ako náuku o toku, ktorý sa uskutočňuje v logistických reťazcoch pri uspokojovaní požiadaviek po produktoch (výrobok)
- toky v logistike (fyzické, informačné, peňažné)
Tok = zmena stavov pohybu a prerušenie pohybuje čo je stav kľudu; je pohyb kvánt jedným smerom.Fyzické toky = surovín, materiálu, rozpracovaných výrobkov, obalov, odpadov, nosičov informácií ak sú...
|
|
0,6 |
47x |
|
Logistika - ťahák podľa vypracovaných otázok
Ťahák5 s. / 1. roč. / doc
Logistiky: Koordinuje a optimalizuje všetky činnosti, ktorých reťazce sú nutné k pružnému a hospodárnemu dosiahnutiu konečného efektu
1. Základné motívy vzniku a uplatnenia logistiky: elektronické spracovanie dát a matematické modelovanie, koncepcia marketingu, rozšírenie trhu v národnom a medzinárodnom meradle
identifikácia konkurencie, rast distribučných nákladov, rozšírený výrobný sortiment, technologický rozvoj v doprave a balení, dodávať v správnom množstve, čase, miesto a adekvátne nákla...
|
|
0,1 |
17x |
|
Kontrola v distribúcii
Poznámky10 s. / 3. roč. / doc
Distribučný kanál = sústava distribučných orgánov, súhrn všetkých hospodárskych inštitúcií alebo jednotlivcov, ktorí sú vo vzájomných vzťahoch pri distribúcii produktov, ktorí majú oprávnenie vykonávať distribučné funkcie, ktorí napomáhajú pri prevode tovaru a služieb na ceste od výrobcu ku konečnému spotrebiteľovi alebo na priemyselné spracovanie, distribučný okruh - distribučný kanál jednej kategórie výrobkov. Distribučné kanály sú určitým spôsobom usporiadané všetky subjekty, ktoré sa zúčastň...
|
|
0,1 |
2x |
|
Prehľadné prednášky z Logistiky
Prednášky51 s. / 3. roč. / doc
Logistika prednášky. Cieľ predmetu: Predstaviť predmet logistiky, ako významný optimalizačný potenciál nevyhnutný pre efektívne fungovanie ekonomiky štátu a podniku.
|
|
0,5 |
66x |
|
Distribucia a logistika - Heineken Slovensko
Analýza11 s. / 3. roč. / doc
V mojej práci som sa rozhodol písať o firme Heineken Slovensko, ktorá je jediným oficiálnym zástupcom piva Heineken na slovenskom trhu. Okrem toho sa však venuje aj obchodu s ďalšími produktmi o ktorých budem informovať v nasledujúcich kapitolách. Tých bude celkovo desať. V nich postupne predstavím samotný Heineken a hlavne Heineken Slovensko. Hlavným cieľom práce je opísať distribúciu spomínanej firmy ( distribučno- politické ciele, distribučná politika a distribučné orgány).
|
|
0,1 |
39x |
|
Distribučné systémy a logistika
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / doc
Ekonomickou silou je taká pozícia prevádzkovateľa obchodného reťazca vo vzťahu k jeho dodávateľovi, na základe ktorej je dodávateľ na prevádzkovateľovi obchodného reťazca závislý, lebo nemá na relevantnom trhu možnosť ponúknuť tovar inému podnikateľovi, a preto je prevádzkovateľovi obchodného reťazca nútený poskytnúť výhodnejšie zmluvné podmienky, než aké by poskytol inému podnikateľovi.
|
|
0,2 |
5x |
|
Logistika
Prednášky16 s. / 3. roč. / doc
Logistika je interdisciplinárna veda, ktorá sa zaoberá koordináciou, zosúladením, prepojením a optimalizáciou toku surovín, materiálov, polovýrobkov, výrobkov a služieb, ale tiež tokom informácií a financií z hľadiska uspokojenia zákazníka a z pohľadu optimálnych nákladov, rozšíreného o aspekt socio-ekonomický s cieľom udržania si nie len spokojného ale aj verného zákazníka.
|
|
0,8 |
4x |
|
Prada
Referát6 s. / 3. roč. / doc
Exkluzívna distribúcia (výhradná)
Tento spôsob je charakteristický tým, že podnik si často buduje vlastnú distribučnú sieť alebo sa každý subjekt zapájajúci sa do marketingovej cesty zaviaže nepredávať konkurenčné produkty. Najčastejšie sa používa pri tovaroch, ktoré nie sú v kategórii (hlavne cenovej) produktov bežnej spotreby. Súčasne s tovarom je distribuovaný servis produktu, určité know-how (predajné alebo výrobné) alebo investície - napríklad benzín, automobily, luxusné odevy a obuv,...
|
|
0,1 |
12x |
|
Distribúcia
Vypracované otázky8 s. / - roč. / doc
Previerka č.1
1. Logistiska je: Organizovanie, plánovanie, riadenie a výkon tokov začínajúci vývojom
a nákupom, končiaci výrobou a distribúciou podľa objednávky finálneho zákazníka tak, aby boli splnené všetky požiadavky trhu pri minimálnych nákladoch a minimálnych kapitálových výdavkov.
Hlavným cieľom logistiky je: - globálna optimalizácia – minimalizácia globálnych nákladov.
2. Požiadavky známe ako model „7S logistiky“-správneho výrobku,
...
|
|
0,1 |
2x |
|