Prenikanie marketingu do kultúrneho a umeleckého svetaPrenikanie marketingu do kultúrneho a umeleckého sveta vyvolávalo spočiatku rôzne polemiky, obavy i úplné odmietanie, ktoré vyplý-valo najmä z obavy z komercializácie ponuky kul-túrnych organizácií. Zástancovia marketingu v kultúre preto veľmi dôrazne poukazovali na jeho odlišnosti od tradičného marketingového prístupu uplatňovaného v obchode a priemysle.
Najdôležitejším aspektom bolo a stále je zachovanie autonómie kultúrnej tvorby od vply...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.