TRH je definovaný ako stretnutie kupujúcich a predávajúcich, ktorí si dobrovoľne vymieňajú tovary a služby.
Základná podmienka definície trhu – DOBROVOĽNÁ VÝMENA.
TRHOVÝ MECHANIZMUS je forma organizácie ekonomiky, v ktorej spotrebitelia a podniky vstupujú do vzájomných vzťahov na trhu. Jeho prostredníctvom kupujúci a predávajúci navzájom ovplyvňujú množstvá a ceny predávaných tovarov. Funguje prostredníctvom ponuky, dopytu a pôsobenia cien.
TOVAR je hotový výrobok alebo služba, ktorá je urče...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.