Ukážka:1) Prvky M.mixu služieb, analýza ľudí, ľudský faktor - analýza VŠ.Služby majú základné vlastnosti: nehmotnosť, pominuteľnosť, neoddeliteľnosť, variabilitu a pri uplatňovaní marketingu je dôležitá aj asymetrická informácia v službách.
Význam služieb v ekonomike
Faktory dopytu
Definície služieb a klasifikácia
Čisté netrhové služby
Polotrhové služby
Verejné (kolektívne) služby
Klasifikácia na makro / mikro úrovni
Produkt, služba
Verejný sektor a verejné služby v trhovej (zmiešanej) ekonomike
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.