V tejto práci sa budem venovať problematike týkajúcej sa bezpečnosti služieb Poštovej banky. Bezpečnosť pri e - bankových operáciách je jedným zo základných kritérií zákazníkov pri výbere banky. Zákazník si potrebuje byť istý, že jeho peniaze sú v bezpečí a že prístup k nim má len on sám a nikto iný. Elektronické bankovníctvo musí byť chránené pred možným zneužitím. Na toto banky využívajú napríklad elektronický podpis, šifrovanie, sms autorizáciu a notifikáciu a podobne.
Poisťovníctvo predstavuje službu majúcu výlučne nehmotný charakter. Práve tá skutočnosť, že poskytovanie takejto služby nie je sprevádzané s poskytovaním hmatateľnej veci umožňuje, že realizácia poisťovacej činnosti je možná aj pri neosobnom kontakte prostredníctvom rôznych technológií. Najčastejšou technologickou formou využívanou pri realizácii poisťovacej činnosti je internet. Rozvoj internetu, ale aj čiastočná liberalizácia poistného trhu umožnila pre poisťovne využívať informačné technológi...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.