Environmentálna politika a globálne problémy vo svete
Bakalárska práca51 s. / 3. roč. / doc
Abstrakt:
DUŠIČKA Peter: Environmentálna politika a globálne problémy vo svete. [ Bakalárska práca]. Vysoká škola Bezpečnostného manažérstva v Košiciach. Vedúci: Doc. Ing. Jozef MAČALA, CSc. Stupeň kvalifikácie: Bakalár, v študijnom programe: Riadenie bezpečnostných systémov. VŠBM Košiciach 49.strán.
Práca má za cieľ poskytnúť základné informácie o závažnosti, princípoch, cieľoch a prínosoch environmentálnej politiky. Má súčasne vyvolať záujem o hľadanie primeraných spôsobov envi...
|
|
0,9 |
48x |
|
Voda (Fyzikálne a chemické vlastnosti vody + Potreba vody pre obyvateľstvo, priemysel a poľnohospodárstvo a jej kvalita)
Seminárna práca38 s. / 1. roč. / doc
5. Povrchové napätiePríťažlivé sily vo vnútri kvapalín, ktoré pôsobia na každú molekulu zo všetkých strán sa vyrovnávajú. Avšak molekuly na povrchu, ktoré sú v styku so vzduchom, sú príťažlivými silami vťahované dovnútra kvapaliny, a preto sa kvapalina snaží zaujať čo najmenší povrch. Pretože najmenší povrch daného objemu je guľový, majú kvapky kvapalín guľový tvar. Sily, ktoré tento stav spôsobujú, sa kvantitatívne charakterizujú veličinou nazvanou povrchové napätie. Ak sa zvyšuje teplota kvapa...
|
|
0,1 |
6x |
|
Ochrana a využívanie prírodných zdrojov - ovzdušie, voda, pôda, nerastné suroviny a živé organizmy
Seminárna práca32 s. / 1. roč. / doc
ÚVOD
Od najprimitívnejších jednobunkových organizmov k najzložitejšej forme života predstavovanej človekom je celý život na našej planéte vzájomne prepojený a tvorí zložitú, takmer nepochopiteľnú sieť. Jej súčasťou nie sú len živé organizmy, ale aj neživá príroda. Ako príklad neživých súčastí môžme uviesť slnečné svetlo, vzduch, vodu, minerály a zem.
Elementy živej aj neživej prírody hrajú dôležitú úlohu v zložitých biologických a chemických procesoch a dohromady tvoria to, čomu hovoríme ...
|
|
5,8 |
27x |
|
Dotazník pre školy
Prezentácia27 s. / 3. roč. / ppt
školská environmentálna politika vychádza z prierezovej environmentálnej politiky, predstavuje prijímanie rozvojových koncepcií, dodržiavanie platnej environm. politiky a činnosť týchto aktivít na úrovni školy. Ohraničenie - inštituciónálne a priestorovo v závislosti od inštitúcie (škola, výchovné zariadenia, univerzity...) a úrovne riadenia (miestna, regionálna, národná).
|
|
0,1 |
1x |
|
Enviromentálna výchova
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / doc
Ukážka:Výchovný cieľ- Vytvárať kladný vzťah k prírode a zvieratám. Ochrana prírody a zvierat. Starostlivosť o zvieratá. Rozvíjať pozornosť detí. Podporenie spolupráce a kognitívnych schopností pri zakresľovaní mapy. Poznať miesta, kde môžeme nájsť voľne žijúce zvieratá.
|
|
0,1 |
31x |
|
Enviromentálna výchova
Vypracované otázky22 s. / 2. roč. / doc
26 vypracovaných otázok z predmetu enviromentálna výchova.
Ekológia je vedný odbor skúmajúci vzájomné vzťahy medzi organizmami a ich prostredím. Ekologickú výchovu môžeme chápať ako utváranie zodpovedného vzťahu k životnému prostrediu, ekologicky šetrného životného štýlu a konania. V súčasnosti sa do popredia dostávajú pojmy „výchova pre trvalo udržateľný rozvoj“, resp. „výchova k trvalo udržateľnému rozvoju“.
|
|
0,2 |
24x |
|
Fotoreportáž z ekofarmy Sklené
Referát4 s. / 2. roč. / doc
Fotoreportáž z ekofarmy Sklené
Ekologické hospodárstvo je moderný systém hospodárenia, v ktorom sa nepoužívajú chemické látky a ktorý presadzuje myšlienku trvalo udržateľného rozvoja. Túto myšlienku si osvojil aj pán Ing. Boris Baláž, keď zakladal svoju ekofarmu. Táto rodinná farma sa nachádza v malebnej dedinke Sklené, s príjemnými obyvateľmi, ktorí mi ochotne ukázali cestu na farmu. Už po pár krokoch som zacítila, že sa blížim k farme s hovädzím dobytkom v krásnej prírode, ktorú obklopuje z...
|
|
2,3 |
3x |
|
Environmentálny projekt - Stavanie búdok
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / doc
Stavanie búdok, urobenie poriadku v areály aj mimo areálu školy
|
|
0,7 |
3x |
|