„Človek sa hrá len tam, kde je v plnom slova zmysle človekom,
a človekom je len tam, kde sa hrá.“
(Friedrich Schiller)
V prvej kapitole som sa zamerala poukázať na skutočnosť, že vyučovanie obohatené o hry, prispieva nielen k rozvoju kreativity u žiakov, ale je pre ne zaujímavejším. Žiaci ľahšie pochopia učivo, lepšie si ho precvičia a formuje aj ich osobnostné vlastnosti.
V druhej kapitole som sa zamerala na voľný čas detí a mládeže, na výchovu vo voľnom čase detí a mládeže, ako aj na výc...
Ukážky edukačných hier. Zmeny, ktoré Štátny vzdelávací program priniesol, určite vyvolávajú množstvo otázok, na ktoré budeme musieť hľadať odpovede. Niektorí toto hľadanie berú ako výzvu, iní sa s obavou pozerajú do budúcnosti a kladú si otázku, či napriek svojej doterajšej profesionalite dokážu správne a pružne zareagovať. Spomeňme si niektoré zmeny, ktoré osobne považujem za prínos a vítam ich pozitívne.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.