Jednaním so zákazníkom sa zaoberá marketing. Aplikácia marketingového riadenia sa vyvíjala nasledujúcimi obdobiami: V prvom období bola orientácia firmy zameraná na produkt a jeho kvalitu, potom na produkciu to znamenalo vyrobiť a predať čo najviac a čo najlacnejšie. Ďalšie obdobie bolo zamerané na „umení predať“ a posledné obdobie vývoja marketingového riadenia postavilo do popredia zákazníka, resp. spokojného zákazníka. Moderný marketingový prístup znamená, že firma systematicky sleduje potreb...
Ako správne telefonovať. Seminárna práca z predmetu Jednanie s klientom. 1. ročník, BIVŠ Liptovský Mikuláš
Úvod:
Banky v dnešnej dobe patria medzi najdôležitejšie finančné inštitúcie. Ich základnou funkciou je prijímanie vkladov a poskytovanie úverov. Inak povedané, zabezpečujú presun finančných prostriedkov od tých subjektov, ktorí ich majú relatívny prebytok, k tým subjektov, ktorí ich majú relatívny nedostatok.
Banky poskytujú široké spektrum služieb, a to občanom, podni...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.