Riešenie konfliktu
Seminárna práca15 s. / 3. roč. / doc
Riešenie konfliktov je súčasťou nášho každodenného žitia, nočnou morou, dôvodom na depresiu a strach, hnev a agresiu.............. Môžeme veľmi dlho polemizovať nad tým, čo všetko nám konflikt berie a dáva, koľko rôznych pocitov v nás vyvoláva, koľko rôznych spomienok v súvislosti s jeho riešením. Sú rôzne situácie pri, ktorých sa stretávame s odlišnými názormi, postojmi, hodnotami, a to je presne to podľa nás , čo nám bráni dosiahnuť to, čo chceme a cítime, že musíme presadiť svoj názor alebo p...
|
|
0,1 |
27x |
|
Ako kontrolovať rozhovor
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Človek je jedinec, ktorý sa neustále zdokonaľuje, prijíma nové výzvy, nové informácie a vytvára si spoločenstvá, v ktorých dennodenne komunikuje a v ktorých žije. Rozhovorom, nadväzovaním kontaktov a udržiavaným si dobrých spoločenských vzťahov sa pohybuje po pomyslenom rebríku ľudskej komunikácie. Správne regulovanie, kontrola a nadhľad svojho individuálneho prejavu, zaručuje prehlbovanie a upevňovanie si schopností medziľudských vzťahov. Snaha ľudí o neustále podmaňovanie si prírody, prináša ...
|
|
0,1 |
35x |
|
Jednanie s klientom - komunikácia so zákazníkom, príprava stretnutia
Prezentácia49 s. / 3. roč. / pps
Stručný prehľad učiva predmetu "Jednanie s klientom" spracovaný formou prezentácie. Základné pojmy, definície, rozdelenia...Verbálna komunikácia:- obsah hovoreného- použitý jazyk- sila hlasu a rýchlosť rečiNeverbálna komunikácia- gestá- mimika- proxemika (vzdialenosť a poloha)- haptika (dotyky)- posturológia (skladba tela)- kinezika (dynamika pohybov)- reč očí a pohľadov- celkový výzor...
|
|
0,8 |
17x |
|
Ako správne zvládnuť obchodné a pracovné stretnutie
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / doc
Každý normálny človek chce byť úspešný a šťastný. Premýšľali ste niekedy o tom, že akýkoľvek skutočný úspech alebo šťastie záleží na druhých ľuďoch? Úspešnými sa stávame do značnej miery skrz naše styky s druhými. Nech už definujete šťastie akokoľvek, musíte priznať, že vaše šťastie závisí na vašich vzťahoch k druhým...
Plánovanie a príprava na stretnutie
1. Cieľ
Cieľ je to, čo chcete pre seba získať. Je to hlavný motív a rozhodujúci moment každého stretnutia alebo vyjednávania. Existujú d...
|
|
0,1 |
5x |
|
Proxemika
Seminárna práca11 s. / 2. roč. / doc
„Podľa jedného experimentu je celkový dojem z osobnosti určovaný z 55% rečou tela, z 38% hlasom a len zo 7% obsahom toho, čo bolo povedané. Aj tá najlepšia reč vyznie naprázdno, ak vaše slová nezodpovedajú dojmu, ktorý vyvoláva váš zovňajšok a váš hlas“ 1
„Komunikácia je teda univerzálnym javom ľudskej spoločnosti a priamym regulátorom úrovne medziľudských vzťahov i podmienkou efektívnosti alebo vôbec existencie každého sociálneho systému. Bez komunikácie nemôže existovať rodina, škols...
|
|
0,1 |
7x |
|
Umenie slovnej sebaobrany
Esej7 s. / 2. roč. / doc
Ukážka úvodu:
Čo znamená umenie slovnej sebaobrany?
Určite to poznáte, máte pocit, že by ste mali povedať niečo vecné, proste dať najavo, že so sebou nenecháte manipulovať, povedať nejakú vetu, ktorá by všetko jasne a stručne uviedla na pravú mieru a ktorá by vzkriesila vaše pokazené sebavedomie.
Nepríjemné situácie
Čo poviete a ako sa zachováte, to záleží na konkrétnej situácii. Vaše chovanie je podmienené napríklad slovným útokom alebo niečiou humornou poznámkou. Takýmito podnetmi sú hlav...
|
|
0,1 |
6x |
|
Asertivita
Referát10 s. / 2. roč. / doc
V každodennom živote, či už je to v pracovnom alebo v súkromnom prostredí, sa nám veľmi často stáva, že sa stretávame so situáciami ktoré sa veľmi ťažko riešia. Ide najmä o nepríjemné momenty, keď od nás niekto požaduje niečo s čím nesúhlasíme, alebo nám niečo nevyhovuje. Asertivita, alebo aj priame dospelé jednanie nám ukazuje nielen možnosti ako konflikty riešiť, ale aj predchádzať im.
|
|
0,1 |
2x |
|
Jednanie s klientom
Ťahák1 s. / 3. roč. / doc
Dôležitosť jednania a vyjednávania v dnešnom bankovníctve
• Vyjednávanie - Proces riešenia problémov dvoch alebo viacej ľudí v konfliktnej situácii
• Jednanie - zámerné chovanie založené na určitej motivácií, meniace doterajší stav či situáciu
• V bankovníctve –proces diskusie...
|
|
0,1 |
24x |
|