Dotazníky ku klúčovým kompetenciam
Seminárna práca16 s. / 3. roč. / doc
TVORIVOSŤ V PRÁCI UČITEĽA
Tento dotazník vám pomôže orientačne zistiť mieru tvorivosti vo vašej učiteľskej práci. Prečítajte si pozorne každý nasledujúci výrok. Ak si myslíte, že sa vzťahuje aj na vás, zaškrtnite ho. Ak sa chcete naozaj dozvedieť, či patríte k tým učiteľom, ktorí podporujú rozvoj tvorivosti svojich študentov, buďte úprimný a čestný.
1. Snažím sa na vyučovaní vytvárať atmosféru dôvery a otvorenosti.
2. Som rád, keď sa moji študenti pýtajú a vymýšľajú rôzne riešenia.
3. Neod...
|
|
0,1 |
21x |
|
Ako rozvíjať kľúčové kompetencie vo vyučovacom procese - Chémia
Referát7 s. / 2. roč. / doc
Práca, ktorú predkladám sa zamýšľa nad inováciou, zefektívnením a zvyšovaním kvality vyučovacieho procesu v predmete chémia. Zameraná je na aktivity rozvíjajúce kľúčové kompetencie študentov. Rozhodujúcu úlohu vo vzdelávaní zohrávajú učitelia. Je potrebná zmena metód a foriem vyučovacieho procesu. Cieľom snaženia učiteľa je získať študenta, zaujať a motivovať ho pre konkrétny predmet. Samozrejmosťou je každodenné zoznamovanie sa s novými informáciami v odbore. Stále viac učiteľov využíva vo výuč...
|
|
0,1 |
17x |
|
Kľučové kompetencie z technických predmetov
Seminárna práca21 s. / 4. roč. / doc
Pod pojmom informačná kompetencia budeme rozumieť súhrn schopností, zručností, vedomostí a iné nevyhnutné predpoklady na to, aby učiteľ aj študent mohli bezpečne, správne, hospodárne a efektívne využívať informačné a komunikačné technológie pri vyučovaní, učení sa, sebavzdelávaní, v rozvoji tvorivosti, pri komunikácii atď. Zahŕňa v sebe aj určitú technickú gramotnosť, ale aj mediálnu gramotnosť (vedieť využívať špecifikum médií) a schopnosť prispôsobiť sa rýchlym zmenám technológií v našej spolo...
|
|
0,2 |
98x |
|
Kľúčové kompetencie technických predmetov II.
Poznámky3 s. / 3. roč. / doc
Ako získať do školstva peniaze?
7. Rámcový program EU – rozhodnutím európskeho parlamentu v decembri 2006 bol schválený 7. Rámcový program EU, orientovaný na oblasť výskumu, technického rozvoja a demonštračných činností. Tento je navrhnutý pre obdobie od roku 2007 do roku 2013. Úzko nadväzuje na program EUROATOM /elektrická energia pre EU/. Rámcový program obsahuje operačné programy – na školstvo a vzdelávanie sú orientované nasledujúce operačné programy:
1. Výskum a vývoj - zodpovedá mini...
|
|
0,1 |
10x |
|
Kľúčové kompetencie
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / doc
O kľúčových kompetenciách sa zvykne hovoriť ako o novom fenoméne vo vzdelávaní. Tento pojem vznikol v približne 70-tych rokoch 20 storočia v oblasti ekonómie, kde predstavoval súbor špecifických požiadaviek na uchádzača o prácu
|
|
0,2 |
51x |
|
Kľúčové kompetencie technických predmetov II.
Prednášky5 s. / 3. roč. / doc
Vysoké školy musia spĺňať 6 kritérií k akreditácii.
1.Vek garanta max. 62 rokov
2.počet študentov denného a externého štúdia. Zo 100% denných max. 50% externých.
3.Doktoranské- vlastných ukončených doktorantov
4.Úspešnosť grantov – vedecké slovenské, zahraničné (európske)
5.Publikačné – publikovanie odborných prác v karentovaných časopisoch.
6.Kvalita pedagogického zboru – počet študentov na jedného doc., prof. Max. 20 študentov v rámci fakulty.
Ako získať do školstva peniaze?
7. Rámco...
|
|
0,1 |
5x |
|
Problémové správanie detí
Seminárna práca5 s. / 2. roč. / doc
Niekoľko dní po oslave narodenín našla matka svojho syna s dorezanými rukami vo vani. Žilu si našťastie neprerezal.
Marek mal o dva roky staršiu 16 ročnú sestru. Otec pracoval ako vodič z povolania. Niekedy sa stávalo, že nebol doma aj dva týždne. Matka zasa robila na celodenné smeny na čerpacej stanici. Takže sa dosť často stávalo, že deti zostávali samy doma. Deti boli dosť samostatné, rodičia im zo školou skoro vôbec nemuseli pomáhať. Keďže rodičia mali na nich málo času, snažili sa ich f...
|
|
0,1 |
1x |
|