Vzdelávanie je jednou z najdôležitejších životných priorít každého z nás, ale ďaleko viac než jednotlivca je to aspekt modernej spoločnosti. V súčasnosti sa nachádzame v búrlivom období rozvoja informačných technológií. Prijímanie a spracovávanie informácií je základným prvkom napredovania.
Rozvoj informačných a komunikačných technológií do všetkých oblastí ľudskej činnosti si vynútilo naučiť sa a predovšetkým využívať nové zručnosti a spôsoby práce. Táto skutočnosť donútila školstvo zaoberať ...
Na to, aby učitelia v súčasnosti mohli byť úspešní vo svojom zamestnaní a ocenení spoločnosťou, musia rozvíjať celý rad svojich schopností ako napr. organizáciu svojej vlastnej práce, jej administráciu, zodpovednosť, samovzdelávanie, prácu v tíme a flexibilný prístup k riešeniu nových problémov. Musia sa tiež pripraviť na technologické inovácie a ich dôsledky v pedagogickom procese. Jedným zo základných pojmov reformy vzdelávania sú kompetencie.
Kľúčové kompetencie technických predmetov II.
prof. Ing. Ladislav Várkoly, PhD.
7. rámcový program
Bol schválený rozhodnutím Európskeho parlamentu v decembri 2006 a predstavuje rozvoj EÚ v oblasti výskumu, technického rozvoja a demonštračných činností pre obdobie rokov 2007 – 2013. Je prepojený s programom EUROATOM. Je rozdelený na operačné programy.
V Slovenskej republike boli schválené pre vzdelávanie nasledovné operačné programy:
KONKURENCIESCHOPNOSŤ A HOSPODÁRSKY RAST
VÝSKUM A...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.