Najjednoduchšie kvalitu možno charakterizovať ako schopnosť uspokojiť očakávané požiadavky odberateľa. Cieľom komplexného manažérstva kvality je dlhodobý úspech dosahovaný prostredníctvom spokojného odberateľa, zisk všetkých členov organizácie a jej celková prosperita. Systém manažérstva kvality je spôsob, ako organizácia riadi a kontroluje tie podnikateľské činnosti, ktoré súvisia s kvalitou. Systémy manažérstva kvality sú súčasťou systémov riadenia organizácie. Všetky organizácie sa usilujú o ...
Normy pre zavádzanie, certifikovanie a preverovanie systému manažérstva kvality
STN EN ISO 9000:2005 - Systémy manažérstva kvality. Základy a slovník
STN EN ISO 9001:2001- Systémy manažérstva kvality.
STN EN ISO 9004:2001- Systémy manažérstva kvality. Návod na zlepšovanie výkonnosti.
Čo je hypotéza?
Hypotéza je výrokom o jednej alebo viacerých populáciách. Jej testovaním sa stanovuje, či je výrok zlučiteľný s dostupnými údajmi. Predpokladom hypotéz je normálnosť rozdelenia populácie, rov...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.