Komunikácia a sociálne zručnosti, ako prostriedok zlepšovania vzťahov so študentmi
Seminárna práca25 s. / 2. roč. / docx
Komunikačné cykly, nástroje a prostriedky sú najefektívnejšie pomôcky na vytváranie a formovanie modernej spoločnosti. Sociálne zručnosti, ako tie najsilnejšie predpoklady spolu s etikou, dokážu vytvárať prostredie, kde dokážeme realizovať náš sociálny, či vedomostný postup dopredu.
„Doba rýchleho pokroku“ ako ju nazývame je predmetom, nielen rýchlosti vývoja, ale aj hľadania prostriedkov, ako čo najlepšie a najrýchlejšie dokážeme interpretovať svoje myšlienky a podať ich tak, aby aj tá druhá ...
|
|
0,1 |
43x |
|
Krízová komunikácia a PR
Seminárna práca13 s. / 5. roč. / docx
1. Komunikácia
Komunikácia je prostriedkom riadenia, spojenia ľudí v organizácií pre dosiahnutie spoločných cieľov a zámerov. Komunikácia predstavuje nepretržitý proces dorozumievania ľudí pomocou výmeny informácií, správ, údajov, myšlienok, názorov, postojov, pocitov, predstáv. Je to prenos vzájomného dorozumievania pomocou určitých symbolov. Komunikačným kanálom, t.j. médiom pre prenos správy, môže byť napr. odovzdanie správy osobne, pomocou telefónu, prostredníctvom počítačovej siete (elektr...
|
|
0,1 |
20x |
|
Komunikácia a komunikačné nástroje vo vybranom podniku
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Každý podnik je založený na kolektívnej činnosti ľudí, ktorej jedným z hlavných nástrojov riadenia je komunikácia resp. komunikačný proces. Kvalita komunikácie a komunikačného procesu ovplyvňuje konečný výsledok podniku.
V prvej kapitole práce sú zhrnuté teoretické poznatky nevyhnutné k pochopeniu problematiky komunikácie ako takej a zároveň komunikácie vo vnútri podniku, ako aj komunikácie podniku s okolím. V druhej kapitole tejto práce som stručne charakterizovala organizáciu v ktorej mi bo...
|
|
0,1 |
31x |
|
Komunikácia s verejnosťou - modul I.
Prezentácia98 s. / 2. roč. / pdf
ZÁKLADNÉ POJMYPublicrelations= Publicaffairs= Práca s verejnosťou = Vzťahy s verejnosťou =Vzťahy k verejnosti = Firemná komunikácia = Korporatívna komunikácia =Komunikácia organizácie = Strategická komunikácia = Komunikácia s verejnosťou =Externá a interná komunikácia = Externé vzťahy = Manažment reputácie = Riadenie povestiZÁKLADNÉ POJMYVzťahy s verejnosťou sú systematickou, premyslenou a spravidla dlhodobou obojsmernou komunikáciou s verejnosťou, diferencovanou vzhľadom na presne vymedzené ext...
|
|
5,8 |
3x |
|
Sponzoring
Seminárna práca7 s. / 5. roč. / docx
Podstata public relationsPR je teda komunikácia, ktorej cieľom je dorozumievanie sa, informovanie a oznamovanie, jemná práca s informáciami, faktami, ich významom a súvislosťami, profesionálna práca s cieľovými skupinami a neustále zaobchádzanie so záujmami, názormi a presvedčením ľudí.
Ako nástroje sa v public relations využívajú rôzne druhy médií, môžeme ich rozdeliť na dve základné skupiny, a to na kontrolované a nekontrolované médiá. Máme v nich možnosť regulovať čo sa povie, ako sa to po...
|
|
0,1 |
11x |
|
Komunikácie s verejnosťou - poznámky
Poznámky8 s. / 2. roč. / docx
Kompletné poznámky z komunikácie s verejnosťou, spracované do Wordu z PDF.
Ciele a definícia komunikácie:
komunikácia je pojem, ktorý má veľmi široké použitie, môžeme ho nazvať aj dorozumievaním. Môže byť použité ako označenie pre dopravnú sieť, premiestňovanie ľudí, materiálu ale aj myšlienok, postojov ale aj pocitov od jedného človeka k druhému. Komunikácia je nepretržitá, zrozumiteľná, symbolická v predstavách ľudí, je ale názorná, je to dvojsmerná aktivita, má vždy nejaký účel, presvedčeni...
|
|
0,1 |
40x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Testy25 s. / 2. roč. / zip
obsahuje prezentácie + test, ktorý prebiehal cez moodleSlovo komunikácia sa vyvinulo z lat. communicare= deliť sa, zverovať. Vo všeobecnosti znamená komunikácia rozhovor. V širšom zmysle je komunikácia výmena informácií medzi jedincami prostredníctvom spoločného systému znakov. Komunikácia súvisí so životom každého človeka, výrazne ho ovplyvňuje, obohacuje o nové poznatky a postoje, reguluje naše konanie a správanie, pomáha nám začleniť sa do spoločnosti a vytvoriť si sociálne kontakty. Pri komu...
|
|
19,0 |
40x |
|
Komunikačná stratégia orgánu verejnej správy
Seminárna práca6 s. / 2. roč. / docx
V dnešnej dobe, v každodennom styku, je komunikácia potrebná pre fungovanie spoločnosti. Pomocou nej riešime otázky bežného života, informujeme, vysvetľujeme a taktiež aj získavame dôležité informácie. V dnešnej dobe si už ani nevieme predstaviť život bez komunikácie, či už verbálnej, alebo neverbálnej. Potreba komunikovať je nevyhnutná aj v orgánoch verejnej správy.
Komunikačná stratégia Mestského úradu v Humennom
Subjekty, s ktorými je potrebné komunikovať, môžeme rozdeliť na:
- subjekt...
|
|
0,1 |
10x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Vypracované otázky14 s. / 1. roč. / doc
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikácie
PUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti - sústavná a systematická komunikácia založená na úplných a pravdivých informáciách s vybranými cieľovými skupinami, vybraným spôsobom a prostriedkami, aby vytvárala pozitívne vzťahy s verejnosťou a zamestnancami. Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahov
VEREJNOSŤ (PUBLIKUM) - sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadis...
|
|
0,2 |
51x |
|
Komunikácia s verejnosťou v obci Jelenec
Prezentácia13 s. / - roč. / ppt
Prezentácia obsahuje formy komunikácie medzi obecným úradom v obci Jelenec a obyvateľmi obce.
|
|
2,3 |
19x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Vypracované otázky15 s. / 1. roč. / doc
OKRUHY OTÁZOK KU SKÚŠKE Z PREDMETU KOMUNIKÁCIA S VEREJNOSŤOU.
PUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti - sústavná a systematická komunikácia založená na úplných a pravdivých informáciách s vybranými cieľovými skupinami, vybraným spôsobom a prostriedkami, aby vytvárala pozitívne vzťahy s verejnosťou a zamestnancami. Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahov.
|
|
0,2 |
53x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Vypracované otázky48 s. / 1. roč. / doc
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikácie.
Sieťovanie – „networkizácia – je jedným zo základných pojmov dneška. Konzistentná a pevná sieť pojmov je aj uholným kameňom ľudského poznania. Poznanie strategickej komunikácie – Public Relations – nevynímajúc.
Prvým predpokladom porozumenia je hovoriť spoločným jazykom, rozumieť slovám, ktoré používame. Preto najprv niekoľko základných definícií.
• PUBLIC RELATIONS (PR) - sústavné premyslené pôsobenie na...
|
|
0,4 |
19x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Prednášky9 s. / 1. roč. / doc
Základné pojmy komunikácie
Komunikácia – vo všeobecnosti sa chápe ako sprostredkovávanie, teda odovzdávanie a prijímanie
informácií formou reči (písaného resp. tlačeného slova) medzi dvoma alebo
viacerými stranami.
Poznáme viacero druhov komunikácie:
1. Marketingová komunikácia – ide o formu tvorby pozitívneho imidžu firmy
prostredníctvom ovplyvňovania jej vnímania cieľovým...
|
|
0,1 |
3x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Ťahák3 s. / 1. roč. / doc
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikáciePUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti - sústavná a systematická komunikácia založená na úplných a pravdivých informáciách s vybranými cieľovými skupinami, vybraným spôsobom a prostriedkami, aby vytvárala pozitívne vzťahy s verejnosťou a zamestnancami. Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahovVEREJNOSŤ (PUBLIKUM) - sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre...
|
|
0,2 |
10x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Poznámky11 s. / - roč. / doc
Pokiaľ sa nestane niečo neobvyklého, ľudia väčšinou na jadro ani nepomyslia. Ak sa spýtate, čo ich najviac trápi, budú hovoriť o práci, kriminalite a množstve ďalších vecí, kým si spomenú na slovo “jadro”. Ak sa ich spýtate priamo, čo si myslia o “jadrovej energii”, budú ju najčastejšie spájať s nebezpečenstvom: bomby, Černobyľ a rádioaktívne riziká. V čo teda zrejme najviac môžeme dúfať je vytvoriť situáciu, v ktorej by sa postoje väčšiny ľudí k jadru dali definovať ako “benígna indiferencia” (...
|
|
0,1 |
10x |
|