Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj b...
Podmienkou rozvíjania obchodných kontaktov a úspešného pôsobenia podnikov na národných a medzinárodných trhoch je ovládanie a dodržiavanie spoločenskej etikety. Rokovanie s potencionálnym zahraničným partnerom by malo byť dôkladne pripravené. Rozhodujúce je, či sa rokovanie uskutoční v zahraničí, alebo na domácej pôde - t.j. či zahraničného partnera pozveme na návštevu našej firmy.OBCHODNÉ ROKOVANIAObchodné rokovanie je formou styku medzi obchodnými partnermi. Organizovanie obchodných rokovaní s...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.