Mnohé firemné ťažkosti vznikajú dôsledkami chýb v komunikácii. Manažéri sa preto usilujú o zlepšovanie svojich komunikačných zručností osvojovaním si efektívnych komunikačných techník. Manažér musí byť schopný efektívne komunikovať s rôznymi ľuďmi. S niektorými je komunikácia veľmi ľahká, s niektorými nastávajú problémy. Ich príčinou bývajú rozdiely v osobnostiach účastníkov komunikácie.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.