1. T-Com, telekomunikačný operátor: reklama na Magio – nová digitálna televízia, uverejnená v týždenníku PLUS 7 DNÍ (č.30, r. 2007, str. 37)
Cieľová skupina: zákazníci spoločnosti T-Com, alebo ľudia, ktorí uvažujú o kúpe digitálnej televízie.
Textová časť: Hlavný slogan – „Magio víťazí nad káblovkou.“ Je to metafora – Magio ani káblovka nie sú živé bytosti a preto nemôžu medzi sebou bojovať a tým pádom ani Magio nemôže zvíťaziť. Slovo „káblovka“ je slangové. V dolnej časti printu je na ružov...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.