Prípadová štúdia v spoločnosti Apple (Konkurenčné analýzy a stratégie)
Semestrálna práca18 s. / 4. roč. / docx
Projekt je venovaný opísaniu stratégie firmy Apple a konkurencie.
1. Úvod
Marketingový plán predstavuje určitý záväzok podniku k zvolenej stratégii. Nie je to iba formalita, ktorá slúži ako povrchný dokument pre externých finančných podporovateľov alebo dodávateľov, ale má byť skutočným nástrojom pre zodpovedanie všetkých otázok súvisiacich s obsahovou štruktúrou marketingového plánu a poskytovať určité návody počas celého plánovacieho obdobia.
Porter navrhol tri generické podnikateľské str...
|
|
0,2 |
100x |
|
Trendy pri uplatňovaní konkurenčných stratégií - teória a prax
Seminárna práca13 s. / 4. roč. / docx
Tvorba konkurenčnej stratégie v súčasnom dynamicky sa meniacom konkurenčnom prostredí na príklade cestovnej kancelárie.
1. Teoretický úvod – trendy konkurenčných stratégií v súčasnosti
Konkurenčné stratégie dodnes patria medzi prvé a základné stratégie, ktoré sa začali vytvárať v podnikateľských subjektoch a tvoria dôležitú súčasť hierarchickej štruktúry stratégie organizácie.
Sú zamerané na súťaž s konkurenciou v odvetví a na úspechy v nej. Pôvodne boli inšpirované klasickými vojenskými s...
|
|
0,1 |
131x |
|
Konkurenčné analýzy a stratégie (gastro odvetvie)
Semestrálna práca21 s. / - roč. / doc
Keď zhrnieme konkurenčnú stratégiu hotela TURIEC môžeme povedať, že firma nie je konkurenčne ohrozovaná a aj napriek dosť veľkej konkurencii si udržiava významne postavenie na trhu a dosahuje zisky.
Ceny v hoteli TURIEC sú prijateľné, ale čo je významný plus, sú nižšie ako u konkurencie. Hotel TURIEC každý mesiac, za účelom zvýšenia predaja poskytuje rôzne akcie a stálym hosťom ponúka možnosť využitia klubových kariet.
Najväčšiu konkurenčnú hrozbu môže hotel TURIEC pripisovať hotelu GRAND...
|
|
0,2 |
88x |
|
Analýza pivovarníckeho odvetvia za rok 2007
Seminárna práca26 s. / - roč. / doc
Súčasný vývoj vo svete ekonomiky a obchodu je sprevádzaný prvkami globalizácie a s ňou prichádza pre firmy akéhokoľvek zamerania aj hyperkonkurencia. Všetky konkurenčné výhody, ktoré si firmy vybudovali sú výhodou na krátku dobu a musia neustále hľadať niečo, čím by sa odlíšili od ostatných firiem, ktoré pôsobia v jej danom odvetví. Zdrojom konkurenčných výhod väčšiny firiem je orientácia na kvalitu, neustále zdokonaľovanie svojich výrobkov pomocou inovácií a orientácia na ekológiu. Hlavným cieľ...
|
|
0,4 |
32x |
|
Trendy pri uplatňovaní konkurenčných stratégií - Teória a prax
Semestrálna práca8 s. / 4. roč. / zip
Stratégia je cesta, ktorá nás má doviesť k naplneniu vytýčených cieľov. Rieši základné otázky existencie a rozvoja podniku. Naznačuje, čo máme robiť dnes, zajtra a v nasledujúcom období, aby sme dosiahli úspech v budúcnosti. Je založená na schopnosti vidieť, čo iní nevidia a pochopiť dôležitosť toho, čo iní zatiaľ za dôležité nepokladajú a s predstihom robiť to, čo nám v budúcnosti prinesie konkurenčnú výhodu. Charakteristickou črtou stratégie je jej jedinečnosť a neopakovateľnosť.
Z historic...
|
|
0,1 |
138x |
|
Trendy pri uplatňovaní konkurenčných stratégií
Semestrálna práca8 s. / 4. roč. / doc
Porterove generické konkurenčné stratégie a ich uplatnenie v súčasnosti
Hodnotenie existujúcej stratégieHodnotenie stratégie, ktorú podnik v súčasnosti presadzuje, spočíva v skúmaní súladu medzi podnikovou, podnikateľskými a funkčnými stratégiami, v hodnotení dokonalosti ich formulácií ako vystihujú súlad medzi vonkajšími a vnútornými podmienkami podnikania, avšak najlepším hodnotiacim kritériom je doterajšia prosperita podniku.
Najčastejšie používané indikátory úspešnosti stratégie sú :
-...
|
|
0,1 |
9x |
|
Konkurenčné analýzy a stratégie - kurenárske odvetvie
Semestrálna práca11 s. / - roč. / doc
Keď zhrnieme konkurencie a stratégie firmy INKUR, môžeme povedať, že firma nie je konkurenčne ohrozovaná a aj napriek dosť veľkej konkurencie si udržiava významne postavenie na trhu a dosahuje zisky.
Ceny vo firme INKUR sú prijateľné, ale čo je významným plus, sú nižšie ako u konkurencie. Firma INKUR každý mesiac, za účelom zvýšenia predaja poskytuje zľavy na rôzny tovar vo výške 10 – 30 %. Ďalšie uplatnenie zľavy majú držitelia zákazníckej karty.
Z marketingového prieskumu, má firma INKUR...
|
|
0,1 |
23x |
|
Analýza odvetvia - Pivovarníctvo
Semestrálna práca31 s. / - roč. / doc
1.1 Svet piva - História piva História prípravy piva siaha až do ďalekého obdobia staroveku. Nie len kedy ale aj kde. Miesto jeho pôvodu je rovnako neznáme. Jeden z dôvodov prečo to tak je možno vyvetliť, že pivo vznikalo na rôznych miestach v rôznych podobách bez vplyvu akejkoľvek inej skupiny, ktoré ho mohli ovplyvňovať. Okrem klimatických podmienok, bola prítomnosť človeka nielen ako tvorcu, ale najmä ako konzumenta, ktorý predstavoval, stále predstavuje a podľa môjho názoru bude predstavovať...
|
|
0,4 |
5x |
|
Prípadová štúdia - Tvorba konkurenčnej stratégie SBU
Semestrálna práca11 s. / 4. roč. / doc
Najvhodnejšou stratégiou pre penzión AGITRANS je stratégia diferenciácie. Je Veľmi dôležité vytvoriť pre spoločnosť niečo odlišné v prostredí s tak vysokým výskytom konkurencie. Keďže zákazníci tejto spoločnosti sú rôznych vekových kategórií je veľmi dôležité aby penzión AGITRANS bol schopný uspokojiť nielen potreby klientov v produktívnom alebo poproduktívnom veku ale aj detských klientov. Penzión chce svoj klientelu udržať svojím čistým a vždy upraveným prostredím, kvalitnými službami rôzneho ...
|
|
0,1 |
25x |
|
Konkurenčné analýzy a stratégie pivovarníckych spoločností
Seminárna práca24 s. / 4. roč. / docx
Konkurenčné analýzy a stratégie pivovarníckych spoločností. Pivovarníctvo patrí medzi významné odvetvia potravinárskeho priemyslu s hlbokou históriou. Z pôvodného, dá sa povedať primitívneho piva sa stal jeden z najpopulárnejších alkoholických nápojov na svete. Pre niektorých ľudí je pitie piva určitou formou životného štýlu a hlavne kvôli tomu je pivovarníctvo tak populárne a rozšírené po celom svete.
Ja sa v tejto práci zameriam na konkurenčnú analýzu pivovarníckeho odvetvia. Priblížim vám na...
|
|
0,4 |
15x |
|
Konkurenčné analýzy a stratégia
Skriptá173 s. / 4. roč. / pdf
Kniha z roku 2014
|
|
21,1 |
22x |
|
Konkurenčné analýzy a stratégie - mliekarenské odvetvie
Semestrálna práca9 s. / - roč. / doc
Odvetvie spracovania mlieka patrí medzi tradičné odvetvia v rámci agro- potravinárskeho priemyslu. V poslednom období narastá potreba spracovať čo najväčší objem mlieka (kvôli nižším celkovým cenám vstupov a rastúcim cenám energií) a priniesť čo najkvalitnejšie produkty, ktoré spotrebiteľ príjme. K tomu sú potrebné vyspelé technológie, efektivita zamestnancov a zavádzanie TQM do výrobného procesu. Výsledkom je objavovanie nových technologických procesov už pri samotnom prvom spracovaní, vývoj a ...
|
|
0,5 |
60x |
|
Konkurenčná stratégia firmy pôsobiacej vo vybranom odvetví
Seminárna práca10 s. / - roč. / doc
práca je prípadová štúdia vybranej spoločnosti
|
|
0,1 |
20x |
|
Konkurenčná stratégia firmy pôsobiacej vo vybranom odvetví
Analýza10 s. / - roč. / doc
Fellow Boards and Urban Clothing was established in September 2006. It was created by skaters and snowboarders who use their practical ideas to the total satisfaction of the company’s customers. The company is focusing on satisfying the needs of typical Slovak youth with the taste for skateboarding and snowboarding. Our line of urban clothes and street ware coheres with a current hip-hop boom that Slovakia is experiencing. As the boarding and hip-hop communities were always close in Slovakia joi...
|
|
0,1 |
16x |
|
Konkurenčné analýzy a stratégie
Vypracované otázky4 s. / - roč. / doc
vypracovane otazky z predmetu Konkurencne analyzy a strategie
|
|
0,1 |
17x |
|
Konkurenčné analýzy a stratégie v konkrétnom odvetví
Semestrálna práca43 s. / - roč. / zip
Konkurenčné analýzy a stratégie v konkrétnom prostredí
|
|
1,2 |
36x |
|