Organizácie na celom svete dodávajú výrobky alebo služby k uspokojovaniu potrieb a požiadaviek zákazníkov. Vzrastajúca konkurencia vyvoláva stále rastúce očakávania zákazníkov so zreteľom na akosť výrobku alebo služby. Aby boli organizácie schopné konkurovať a zachovali si dobrú ekonomickú výkonnosť, musia využívať stále efektívnejšie a účinnejšie systémy zabezpečovania akosti. Tieto systémy majú viesť k neustálemu zlepšovaniu akosti a rastúcemu uspokojovaniu zákazníkov a iných zainteresovaných ...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.