Kvalita výroby predstavuje v súčasnosti rozhodujúci fenomén podnikania. Bez náležitej kvality nie je s čím podnikať. Je vyjadrením všestrannej schopnosti výrobku plnohodnotne uspokojiť potreby zákazníka.Manažérstvo kvality má za úlohu zabezpečiť, aby sa v podniku dostali požiadavky na kvalitu produktu a výrobných, či vývojových procesov medzi hlavné priority. Tieto požiadavky môžu byť formálne zadefinované (napríklad internými smernicami, príručkou kvality), alebo neformálne (nepísané očakávania...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.