Certifikácia je proces prisudzovania istých ukazovateľov založených na vopred defi-novaných normách. Certifikát v tomto kontexte predstavuje dokument, ktorý zaisťuje, že je v rámci definovaného kontextu možné objaviť a uznať súbor definovaných parametrov a indikátorov. V praxi to znamená, že proces certifikácie obsahuje postupy na zistenie exis-tencie už vopred určených indikátorov a kritérií v rámci definovaného kontextu.
Systém manažérstva kvality a spätná väzba vo vzťahu k trvalému zlepšovaniu sa prejavuje v napredovaní organizácie, v aktívnom vyhľadávaní možností zlepšovania a v ich realizácii v praxi. Z tohto pohľadu zohráva proces audítovania dôležitú úlohu, pretože jeho cieľom je zistenie skutočnosti o hodnotení efektívnosti systému manažérstva kvality z pohľadu plnenia stanovených cieľov. Výkon interného a externého auditu je v rámci systému manažérstva kvality podporovaný legislatívnou normou STN EN ISO 1...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.