Makromarketing cieľového miesta cestovného ruchu - projekt, vytvorenie komunikačných kanálov, marketingového mixu, loga, sloganu mesta Modra - Harmónia.
Súčasný stav trhu cestovného ruchu v EU
Európa – top destinácia medzinárodného CR
– 53% všetkých príjazdov (500 mil.)
– príjmy - 434 mil. USD
– do roku 2020 pokles príjazdov o približne 7,6%
Až 7 krajín v prvej desiatke top destinácií podľa počtu zahraničných príjazdov, ako aj podľa príjmov z medzinárodného turizmu, predstavujú práve krajiny európskeho kontinentu.
Prínos CR v EÚ:
– 4% na HDP, nepriamo až 11%
– 12% pracovných miest
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.