Krízová komunikácia
Prezentácia21 s. / 2. roč. / pdf
V rámci mojej semestrálnej práce Vás oboznámim s termínmi krízová komunikácia, funkcie krízovej komunikácie a delenie informácií v rámci krízovej komunikácie.Poukážem na chybu v komunikácií pri výbuchu atómovej elektrárne Černobyľ.Situačné krízy - choroba, strata zamestnania, rozvod, nová práca (udalosť ktorá je spustená nepredvídateľným stresom).Tranzitórné krízy - výber partnera, narodenie dieťaťa, sobáš (udalosť od ktorej sa očakáva zmena, sú viazaná na časové obdobie).Krízy z náhleho traumat...
|
|
2,2 |
5x |
|
Ľudská komunikácia
Seminárna práca9 s. / 3. roč. / doc
Vo svojej seminárnej práci, na tému Komunikácia, ktorá je veľmi obšírna, sa chcem venovať problémom, ktoré vznikajú pri našom každodennom verbálnom styku s ostatnými ľuďmi. Môže dochádzať k rôznym nedorozumeniam či konfliktom. Venujem sa otázke ako im predchádzať, riešiť ich a vedieť sa jasne a správne vyjadrovať. Takéto problémy často môžu nastať v komunikácii s rôznymi inštitúciami, ktorým sa nevyhneme, napríklad: škola, rôzne úrady, organizácie, atď. Chcem preto poukázať na úlohy ich predstav...
|
|
0,1 |
12x |
|
Úvod do komunikácie v manažmente
Seminárna práca8 s. / 1. roč. / doc
Komunikácia je v literatúre vymedzená ako základná forma sociálnej interakcie medzi ľuďmi, ako výsledok a súčasť určitých konkrétnych vzťahov medzi ľuďmi a zároveň ako východisko ich tvorby, rozvoja alebo ich prípadného zániku. V odbornej a vedeckej literatúre je komunikácia všeobecne vymedzená ako kontakt medzi ľuďmi, ktorého obsahom je výmena informácií. Samotná komunikačná schopnosť je chápaná ako schopnosť a zručnosť odovzdávať, spracúvať, sprostredkúvať a prijímať určité znamenia, signály a...
|
|
0,1 |
3x |
|
Manažérska komunikácia- skriptá
Skriptá196 s. / - roč. / rar
Komunikácia existuje v ľudskej komunite od nepamäti. Jej podstata je vo vzájomnom dorozumievaní sa, odovzdávaní a prijímaní informácií, ovplyvňovaní iných a dosahovaní porozumenia. Komunikujeme pri náhodnom i plánovanom stretnutí dvoch a viacerých ľudí. Stačí letmý pohľad, pohyb rukou, úsmev na tvári či niekoľko slov a partner pochopí vysielaný signál. Avšak nie všetky úkony majú ten istý obsah a rovnaké pochopenie. Často sa stane, že niečo rozprávame a druhá strana nevníma alebo prijatú správu ...
|
|
2,8 |
55x |
|
Manažérska komunikácia - prezentácie
Prezentácia50 s. / 1. roč. / pdf
Všetky prezentácie z predmetu Manažérska komunikáciaskúška na A
|
|
10,1 |
1x |
|
Manažérska komunikácia
Poznámky20 s. / 5. roč. / doc
1. Efektívna komunikácia - je základným spojovacím článkom medzi ľuďmi. Nemôže existovaž bey ľudí vykonávajúcich určitú činnosť. Efektívna komunikácia je základným predpokladom úspešného fungovania každej organizácie.Zmeny: a) prichádzajú oveľa komplexnejšie, b) ekonomické a trhové podmienky, c) politických a praktických. Pri pohľade na súčasné zmeny v organizáciách je jasné, že manažéri musia komunikovať efektívne, na úrovni zodpovedajúcej ich postaveniu.Odpoveď na otázku „prečo komunikovať?“ a...
|
|
0,2 |
7x |
|
Manažérska komunikácia
Prednášky52 s. / 1. roč. / doc
Človek v pracovnom procese nie je izolovaný, ale vstupuje do určitých spoločenských vzťahov so svojím okolím. Tieto vzťahy vyplývajú nielen zo spoločných pracovných úloh, rovnakého povolania, služobnej závislosti, ale aj zo vzájomných sympatií, priateľstva, antipatií, nepriateľstva a pod.
Ľudia v pracovnom procese tvoria rôzne sociálne skupiny. Formálne, ktoré zodpovedajú organizačnej štruktúre podniku alebo neformálne, ktoré vznikajú spontánne a združujú pracovníkov s určitými spoločnými záuj...
|
|
0,8 |
14x |
|
Vyjednávanie a ovplyvňovanie v obchodnom rokovani
Prezentácia18 s. / 5. roč. / ppsx
Ukážka:Dobrý deň, chceli by sme Vás navštíviť, pretože máme zaujímavé média s Disney motívom.V tomto prípade nebol dodržaný sled údajov: meno firmy, meno predajcu, pozdrav
|
|
0,4 |
7x |
|
Sociálna komunikácia - seminárka
Seminárna práca6 s. / 2. roč. / doc
Sociálna komunikáciaSlovo „komunikácia“ je odvodené od latinského tvaru „communico, communicare“ , čo znamená „zdeľovať, oznámiť niečo, spoločne sa radiť, dorozumievať sa“. Komunikácia je predovšetkým výmena informácii medzi biologickými systémami, avšak používa sa aj na pomenovanie dopravných prostriedkov (napr. komunikácia letecká, železničná, cestná) alebo telekomunikačných prostriedkov (napr. telefón, rozhlas, televízia, ďalekopis, atď.). Slovo „sociálna“ výraz „komunikácia“ upresňuje a nazn...
|
|
0,1 |
52x |
|
Vypracované otázky na predmet Manažérska komunikácia
Ťahák23 s. / - roč. / doc
1. Efektívna komunikácia - je základným spojovacím článkom medzi ľuďmi. Nemôže existovať bez ľudí vykonávajúcich určitú činnosť. Efektívna komunikácia je základným predpokladom úspešného fungovania každej organizácie.Zmeny: a) prichádzajú oveľa komplexnejšie,b) ekonomické a trhové podmienky, c) politických a praktických. Pri pohľade na súčasné zmeny v organizáciách je jasné, že manažéri musia komunikovať efektívne, na úrovni zodpovedajúcej ich postaveniu.Odpoveď na otázku „prečo komunikovať?“ a)...
|
|
0,2 |
10x |
|
Neverbálna komunikácia
Seminárna práca13 s. / 2. roč. / doc
ÚVOD
Ani si neuvedomujeme, či chceme alebo nie, všetko čo robíme, ako hovoríme, tvárime sa, či stojíme, súvisí s neverbálnou komunikáciou. Povedala by som, že kto sa v nej aspoň trochu vyzná a pozná jej princípy je pánom situácie. Dokáže ľahšie odhadnúť človeka a má tak stále navrch. Či už je to na pracovných stretnutiach, v autobuse, na ulici alebo trebárs aj na rande. Áno, už len so základnými znalosťami o tejto komunikácii viete určiť, či má váš cieľ o vás záujem alebo nie. Ale pekne popo...
|
|
0,1 |
26x |
|
Manažérska komunikácia - semestrálne prezentácie
Semestrálna práca63 s. / 4. roč. / zip
Prezentácie - semestrálny projekt
|
|
19,0 |
3x |
|
Seminárna práca - Rečová komunikácia
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
Bez perfektnej komunikácie si nemožno predstaviť napredovanie našej spoločnosti. Základným cieľom knižky je sledovať všetky prostriedky a formy, pomocou ktorých sa ľudia dorozumievajú. Sústreďuje sa skôr na nejazykové prostriedky ako jazykové.Komunikácia je rozhovor alebo slovo komunikovať ako sprostredkovať, spájať, dohovárať sa. Jazyková komunikácia je proces, ktorý sprostredkuje vzájomné informácie ľudí. Sprostredkované informácie sa môžu šíriť jednosmerne alebo obojsmerne. Kom. systém má tie...
|
|
0,1 |
8x |
|
Základné prístupy k zvládaniu konfliktných situácii v práci
Referát9 s. / 5. roč. / doc
Akékoľvek riešenie konfliktov nie je možné bez komunikácie. Na druhej strane, útočná alebo nejasná komunikácia je veľmi častým dôvodom, prečo sa vzniknuté konflikty zhoršujú. Podstatnú časť konfliktov tvorí neútočný a konštruktívny spôsob komunikácie. Často sa stáva, že jednajúci nevidia svoje chyby, neuvedomujú si vlastné nedostatky, ani to, že sami sú príčinou konfliktov. Napríklad, ak sa klientovi zdá určitý problém jednoduchý a riešenie jasné, my to môžeme vidieť celkom inak, potom je klient...
|
|
0,1 |
6x |
|
Manažérska komunikácia (VŠBM)
Vypracované otázky12 s. / 3. roč. / docx
Manažérska komunikácia, VŠBM, vypracované otázky..
|
|
0,1 |
4x |
|
Klamstvo v komunikácii
Seminárna práca17 s. / - roč. / doc
Úvod:
Tému seminárnej práce som si zvolila klamstvo v komunikácii. S klamstvom sa v živote stretol určite každý z nás, možno z pohľadu oklamaného, alebo práve vy ste boli tým klamárom. Keby každý hovoril vždy len pravdu, čo by ste s tým dosiahli? Keby ste slová hovorili presne tak, ako vás napadajú v hlave, aké by to malo následky? Keby ste každému hovorili vždy len pravdu, nielenže by ste zostali sami, ale možno by ste skončili aj vo väzení.
Klamstvom premažeme komunikáciu s inými a udržíme...
|
|
0,8 |
11x |
|
Manažérska komunikácia
Ťahák8 s. / 2. roč. / doc
1. Všeobecná charakteristika komunikácie
Manažérska komunikácia – určitá špecializácia komunikácie t.j je jej časťou, táto komunikácia je rôzna v škole, na podujatiach, pri zábave a pod.
Komunikácia – je určená prostredím, pričom existuje aj v anorganickej prírode a svete a hovorí sa jej ako komunikácia v najvšeobecnejšom slova zmysle, nie je len slovná t.j. ľudská komunikácia ale je to aj komunikácia medzi anorganickými vecami, čiže existuje v zmysle ovplyvňovania, vzťahu a pôsobenia – ak ni...
|
|
0,1 |
27x |
|
Manažérska komunikácia
Študijný materiál16 s. / 2. roč. / doc
Sociálna komunikácia a osobnostné tendencie
Komunikačný proces môže byť podmienený aj týmito osobnostnými tendenciami (komunikujeme podľa toho aké sme povahy):
|
|
0,1 |
8x |
|
Riešenie konfliktov na pracovisku a ich vplyv na pracovný výkon
Seminárna práca27 s. / - roč. / doc
Všeobecne sa dá povedať, že konflikty sa vyskytujú prakticky všade okolo nás. Ide o bežný jav patriaci k životu ľudí s tým, že s konfliktami sa stretávame ako doma, v rodine, v susedských vzťahoch, tak aj na verejnosti, v obchodoch, v službách, v komunálnej politike, dokonca aj v medzinárodnej politike a taktiež aj v práci, na tom ktorom pracovisku. Osobitne sa budem v mojej práci venovať práve konfliktom na pracovisku, kde konflikty spôsobujú napäté vzťahy medzi pracovníkmi podniku, čím ovplyvň...
|
|
0,2 |
56x |
|
Neverbálna komunikácia
Semestrálna práca11 s. / 2. roč. / docx
ÚVOD
Komunikácia medzi ľuďmi existuje odjakživa, ale pozornosti sa tomuto pojmu začalo venovať oveľa neskôr. Ani si neuvedomujeme, či chceme alebo nie, všetko čo robíme, ako hovoríme, tvárime sa, či stojíme, súvisí s neverbálnou komunikáciou. Povedal by som, že kto sa v nej aspoň trochu vyzná a pozná jej princípy je pánom situácie. Dokáže ľahšie odhadnúť človeka a má tak stále navrch. Či už je to na pracovných stretnutiach, v autobuse, na ulici alebo trebárs aj na rande. Áno, už len so základ...
|
|
0,1 |
8x |
|
Manažérska komunikácia
Vypracované otázky24 s. / 5. roč. / doc
Manažérska komunikácia – – vypracované otázky, ktoré sú na konci každej kapitoly v skriptách od prof. Ing. Milota Vetráková PhD.
Manažérska komunikácia – skriptá od prof. Ing. Milota Vetráková PhD. – vypracované otázky, ktoré sú na konci každej kapitoly
Kapitola 1.9
1)Na základe funkčného a inštitucionálneho hľadiska vymedzte rozdiely medzi manažérom a vedúcim.
Inštitucionálne hľadisko: Pojmom manažment sa z tohto pohľadu rozumie skupina vrcholových riadiacich zamestnancov, ktorí rozhod...
|
|
0,8 |
24x |
|
Komunikácia v organizácii
Semestrálna práca12 s. / - roč. / doc
Manažéri v súčasných firmách si uvedomujú, že dobrá komunikácia medzi ľuďmi vnútri organizácie sa môže javiť ako kľúčový problém. Sú si vedomí, že efektívne fungovanie komunikácie, vhodná firemná kultúra, či príjemná pracovná atmosféra dokážu pôsobiť nielen ako jasný motivátor pre zamestnancov, ale aj ako faktor úspešnosti firmy pri presadzovaní a dosahovaní jej cieľov...
|
|
0,1 |
23x |
|
Umenie komunikovať
Semestrálna práca13 s. / 2. roč. / doc
Témou tejto práce je umenie komunikovať. V prvej časti práce rozoberáme čo je to komunikácia, zložky komunikácie, aké prekážky môžu nastať v komunikácii a ako ich správne prekonať. V druhej časti sa zameriavame na umenie komunikovať. Hlavne sa zameriavame na to ako sa naučiť správne rečniť, načo je dobré dávať si pozor počas príhovoru, čo robíme správne a čo nie. Nakoniec uvádzame aké typy rozhovorov sa vyskytujú pri riadení v komunikácii.
|
|
0,1 |
8x |
|
Komunikačné zručnosti
Seminárna práca5 s. / 2. roč. / rtf
Komunikácia medzi ľuďmi existuje odjakživa, ale pozornosti sa tomuto pojmu začalo dostávať oveľa neskôr. Veď čo už môže byť ľahšie ako – rozprávať! A predsa nie je nič ťažšie.
Komunikáciou sa v súčasnosti zaoberá mnoho odborníkov, vznikli vedné odbory skúmajúce túto oblasť ľudského bytia, knižné pulty zaplavilo veľa rôznych publikácií rozoberajúcich po častiach tento pojem. Profesijné agentúry a vzdelávacie inštitúcie ponúkajú kurzy a tréningy na komunikačné zručnosti, či efektívnu komunikáciu...
|
|
0,1 |
5x |
|
Vyjednávanie
Referát4 s. / 2. roč. / doc
Vyjednávanie je proces, pomocou ktorého sa prinajmenšom dve strany s odlišným vnímaním, s odlišnými potrebami a motívmi pokúšajú zhodnúť na veci spoločného záujmu.
Vyjednávanie slúži na presadzovanie vlastných nárokov zvyčajne so zreteľom na nároky druhej strany. Prístup k vyjednávaniu pritom závisí od pozície, z ktorej jednotlivé strany do diskusie vstupujú. Vyjednávania rola patrí medzi manažérske role a schopnosť vyjednávať je často jedným zo znakov dobrého manažéra.
|
|
0,1 |
5x |
|
Guerilla marketing
Prezentácia22 s. / - roč. / ppt
Nekonvenčná marketingová kampaň , ktorej účelom je dosiahnutie maximálneho efektu pri čo najnižších zdrojoch
Čo je najdrahšie na guerille?
NÁPAD!
Získať si zákazníka
Oslabiť nepriateľa
Ostať na žive
|
|
10,6 |
25x |
|