Etika a etiketa v elektronickej komunikácii manažéra
Seminárna práca11 s. / 5. roč. / doc
Komunikácia a spolupráca je základným kameňom dnešnej spoločnosti. Výmena informácií a prostriedky pre tímovú spoluprácu predstavujú kritický bod pre rozvoj akejkoľvek ľudskej aktivity. Ak hovoríme o manažérskej aktivite, treba brať do úvahy jeho profesionálne správanie sa v oblasti elektronickej komunikácie.
Prvá kapitola obsahuje tematickú časť zameranú na objasnenie pojmov súvisiacich s touto tematikou. Druhá kapitola hovorí o komunikácii manažéra ako takej a nástroje, ktorými by mal manaž...
|
|
0,1 |
16x |
|
Mobbing a komunikácia manažéra
Ročníková práca13 s. / 3. roč. / doc
Podľa švédskeho sociológa Heinza Leymanna (B. Hubertová: Psychický teror na pracovisku - mobbing, s. 11) o mobbingu hovoríme vtedy, „...keď na postihnutého útočí aspoň raz za týždeň aspoň pol roka jedna alebo viac osôb. Najčastejšie sa mobbing vyskytuje zjavne medzi rovnako postavenými.“ Ak tu napísané porovnáme s definíciou šikanovania uvedeného napr. v Slovníku cudzích slov (V. Petráčková a kol.,s.872), kde šikanovanie je definované ako prenasledovanie, zámerné a zbytočné obťažovanie, týranie,...
|
|
0,3 |
41x |
|
Verbálna komunikácia manažérov
Semestrálna práca8 s. / - roč. / doc
Manažér je predovšetkým človek, ktorý vykonáva prácu a dosahuje firemné ciele cez iných ľudí. Jeho práca sa dotýka najviac pôsobenia na ľudí okolo neho. Tým je myslené napríklad riešenie interpersonálnych záležitostí, komunikácia s okolím, schopnosť riešiť problémy a rozhodovať, plánovať, organizovať, viesť ľudí, motivovať ich, atď. To všetko je súčasťou manažéra, to sú role, v ktorých musí manažér vedieť vystupovať. Manažérske kompetencie sú vlastne nároky kladené na manažéra, ich naplňovaním d...
|
|
0,1 |
12x |
|
Mimika a gestika v komunikácii
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / doc
Pri komunikovaní sa nemusia vždy využívať len slová, ale aj veľa nerečových prostriedkov, ako sú rôzne pohyby tela, najmä očí, komunikovanie dotykmi a podobne.
Neverbálna komunikácia je veľmi dôležitá, lebo môže hovorené slová pozitívne podporiť, negovať, vyvrátiť, neutralizovať, a to hociktorej fáze rozhovoru.
GESTIKA
V historickom pohľade sú gestá staršou formou ľudskej sociálnej komunikácie ako reč. Gesto ako sociálne komunikačný prvok predchádza zrodu jazyka takmer o jeden milión rok...
|
|
0,1 |
17x |
|