Aktívne počúvanie a spätná väzba
Počúvanie, načúvanie, ktoré obsahuje v sebe aktívne prvky sa v manažmente nazýva aktívne počúvanie. Zároveň cieľom aktívneho počúvania v manažmente je získať čo najviac čo najpresnejších informácií o pracovnom probléme a situácií, ako aj čo najviac názorov a alternatív. Aktívne počúvanie v manažmente a marketingu sa tiež považuje za nástroj sebamonitorovania manažéra, ktorý aktivizuje jeho schopnosť objektívne vnímať a hodnotiť okolie i seba.
Fázy aktívneho poč...
Manažérska komunikácia
Komunikácia je hlavným nástrojom hodnotenia ľudí, ich motivácie a usmerňovaní, manažéri komunikujú s dodávateľmi, so zákazníkmi, s predstaviteľmi štátnej správy a s verejnosťou. Preto by sa manažéri mali usilovať o zvládnutie zásad efektívnej komunikácie, zdokonaľovanie svojich komunikačných zručností a o zvládnutie efektívnych komunikačných techník. Presnosť, jasnosť, zrozumiteľnosť, stručnosť – a mnoho ďalších charakteristík uvedú manažéri, keď hovoríme o komunikácii.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.