Úlohou marketingového výskumu bolo poskytnúť zadávateľovi informácie o nákupnom správaní sa spotrebiteľa s cieľom zistiť objem predaja výrobkov. Na základe výsledkov marketingového výskumu zadávateľ by mal rozhodnúť o objeme sortimentu jednotlivých výrobkov a pri novom druhu jogurtov by mal zvážiť vhodné komunikačné nástroje. Najskôr sme skúmali, či oslovení respondenti nakupujú jogurty. Oslovili sme 90 respondentov, z ktorých veľmi často nakupuje jogurty 40 respondentov, čo predstavovalo 44 %,...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.