Súčasný systém manažérstva kvality obsahuje oblasť manažérstva procesov, ktorého význam neustále rastie a to najmä z dôvodu neustálych zmien, ktoré vedú k neustálemu zlepšovaniu procesov. Procesný prístup je založený na princípe riadenia a vzájomného pôsobenia všetkých podnikových procesov tak, aby plnili určené ciele. Efektívny priebeh podnikových procesov je nástrojom udržania a posilnenia pozície podniku v trhovo-orientovanom prostredí. Kvalita procesov prebiehajúcich v podniku a ich efektívn...
INTERPERSONÁLNE ROLY
Skupina interpersonálnych rolí vyplýva priamo z formálnej právomoci, ktorá je manažérovi delegovaná.
INFORMAČNÉ ROLY
Efektívna manažérska práca vyžaduje kvalitné informácie na rozhodovanie. Preto je v organizácii potrebné zabezpečiť systém toku informácií. Zjednodušene povedané, manažér v tomto systéme predstavuje nervove centrum toku informácií. Patria sem tieto roly:
• manažér ako pozorovateľ
• manažér ako informátor
• manažér ako hovorca
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.