Individuálne požiadavky návštevníkov v cestovnom ruchu, rozličnosť ponúkaných produktov a tiež vplyv ľudského faktora zapríčiňujú, že počas uspokojovania potrieb zákazníkov dochádza k nesúladu medzi očakávaniami a skutočnosťou. Na základe toho vznikajú sťažnosti. Systém manažérstva musí tieto sťažnosti riešiť, a to tak, že zavedie a prevádzkuje systém vybavovania sťažností.V nasledujúcej časti navrhneme systém vybavovania sťažností konkrétne pre hotel ŠPORT **** Donovaly podľa medzinárodnej norm...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.