Úvod
S rastom dynamiky trhu služieb a intenzity konkurencie sa manažment riadenia vzťahov so zákazníkmi stal kľúčovým faktorom odlíšenia úspešných a neúspešných podnikov. Úspech ktorejkoľvek spoločnosti určujú zákazníci, ich spokojnosť s produktmi danej firmy, ich spokojnosť s prístupom k nim a ich ochota sa k firme vracať. Práve preto musí každá firma venovať zákazníkom zodpovedajúcu pozornosť a čas. To však môže byť v praxi veľmi ťažké.
Cieľom mojej seminárnej práce je na základe teoretickýc...
Prípadová štúdia z predmetu Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi o spoločnosti Tesco. 4 zadania . Profil spoločnosti Tesco, hodnoty spoločnosti.Vypracovaná úloha modelu IDIC spoločnosti Tesco.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.