Mnoho firiem rozmýšľa dnes, ako zvýšiť tržby. Nie je to jednoduché, pretože konkurencia rastie a trh je už nasýtený. Existuje ale riešenie a to v podobe budovania trvalých vzťahov so zákazníkmi. Vytváranie tohto vzťahu si ale vyžaduje znalosť procesov, ktoré vytvárajú hodnotu pre zákazníka. Cieľom riadenia vzťahov so zákazníkmi nie je zvyšovanie tržieb ale vytváranie dlhodobého vzájomného vzťahu, ktorý prinesie trvalé a rovnomerné tržby. Znižuje sa tým význam jednotlivých nákupov a rastie do pop...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.