PricewaterhouseCoopers - firma trhových služieb
Seminárna práca26 s. / 2. roč. / doc
V súčasnosti je trh služieb presýtený konkurenciou. Liberalizačné a deregulačné procesy prispeli k tomu, že zákazník má širokú škálu možností, ako môže uspokojiť svoje potreby. Pre podnik je preto veľmi dôležité poznať presné požiadavky, nároky a potreby každého jedného zákazníka. Iba vďaka kvalitným informáciám o trhu a zákazníkoch môže podnik uspieť a udržať sa v tvrdom boji o zákazníka, ktorý denno-denne zvádza s konkurenciou. Vynikajúce firmy, ktoré poskytujú služby, sa odlišujú od konkuren...
|
|
0,2 |
4x |
|
Profil službovej firmy s manažérskym rozhodovaním na aktivizáciu ľudí
Semestrálna práca11 s. / 2. roč. / doc
Témou mojej seminárnej práce je reklamná agentúra MARK BBDO, ktorá má hlavné sídlo v USA a množstvo pobočiek po celom svete. Agentúra pôsobí na trhu reklamy už niekoľko rokov, kde zastáva svoje pevné postavenie, čoho jasným dôkazom je aj to, že každoročne získava množstvo ocenení. Cieľom práce bolo predstaviť profil firmy, respektíve jednej z jej pobočiek, ku ktorej bola jednoduchšia informačná dostupnosť. Ďalej som sa snažila objasniť, aké služby firma ponúka a ako posledný bod som rozpracovala...
|
|
0,1 |
8x |
|
Manažment a marketing trhových služieb (7 kompletných prednášok)
Prednášky80 s. / 3. roč. / docx
Prečo CRM?· Pretože P. Kotler (2005) vo svojej knihe 10 smrteľných marketingových hriechov povedal, že získať nového zákazníka je 5 až 6 krát drahšie ako udržať si starého.Riadenie vzťahu zo zákazníkmi (CRM) zahŕňa všetky procesy komunikácie so zákazníkmi, ich vzájomnú koordináciu, zosúladenia a riadenie. Cieľom je budovať spokojných zákazníkov dlhodobý vzťah s nimi a získavať nových. Definície:· Ide o súbor nástrojov, ktorý v organizácii podporuje marketing, predaj a zákaznícky servis a umožňuj...
|
|
12,2 |
0x |
|
Otázky na Manažment a marketing trhových služieb
Vypracované otázky4 s. / 2. roč. / doc
Funkčná trhová ekonomika môže byť založená na existencií troch síl: súťaž, spolupráca a inštitúcie. Súťaž sa chápe ako riadiaca sila pre ekonomický úspech a dobré životné a pracovné podmienky. V takejto zidealizovanej forme trh dosahuje rovnovážny bod prostredníctvom neviditeľnej ruky ponuky a dopytu pomocou ceny ako rozhodujúceho činiteľa. Z pohľadu marketingu a manažmentu sa milióny rozhodnutí, ktoré vedú k trhovému rovnovážnemu bodu, vykonáva jednotlivcami a dnes už aj počítačmi. Doplňujúci t...
|
|
0,4 |
4x |
|
Marketingová stratégia poisťovne
Seminárna práca6 s. / 2. roč. / doc
Marketingová stratégia poisťovne
Charakteristickým rysom úspešnej firmy v konkurenčnom prostredí je vysoká kvalita jej riadenia. Prevedené do prakticky realizovateľnej podoby to znamená osvojiť si a zaviesť spôsob riadenia, založený na riadení výkonnosti od vrcholových manažérov počnúc a „posledným“ zamestnancom končiac. Všetky tieto aspekty vytvárajú identitu spoločnosti - jej kultúru, ktorú spoločnosť uplatňuje tak vo vzťahu k svojim klientom, zamestnancom ako aj finančným konzultantom. Iná c...
|
|
0,1 |
17x |
|
Riadenie vzťahov so zákazníkmi - Orange Slovensko
Seminárna práca11 s. / 2. roč. / doc
Cieľom tejto prípadovej štúdie je predstaviť služby, konkurenčnú výhodu a prínosy riadenia vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti Orange Slovensko, a. s..
Využívanie nástroja Riadenia vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management - CRM) je pre každú spoločnosť poskytujúcu telekomunikačné služby veľkým prínosom a v dnešnej dobe nevyhnutnosťou na udržanie a posilnenie svojej pozície, resp. na vybudovanie konkurenčných výhod.
Myšlienka Henryho Forda je výstižná, tam kde je poroz...
|
|
0,1 |
58x |
|
Customer relatinship management
Seminárna práca14 s. / 2. roč. / doc
CRM či neskrátene Customer Relationship Management je výraz, ktorý v súčasnej dobe „letí“. Manažéri firiem začínajú chápať, že riadenie vzťahov so zákazníkmi je pre ich podnikanie jednou z kľúčových aktivít. CRM slúži k identifikácii, zaisteniu a udržaniu si zákazníkov. Vďaka CRM je spoločnosť schopná lepšie riadiť a koordinovať interakciu s klientom naprieč celou firmou. CRM podporuje dokonalejšie využitie každého kontaktu so zákazníkom.
|
|
0,1 |
7x |
|
Manažment a marketing trhových služieb
Vypracované otázky25 s. / 2. roč. / doc
Cela vypracovana skuska z MMTS
náhľad v dokumentácii
|
|
0,4 |
20x |
|