Úlohou našej práce- história vzdelávania- je objasniť vývoj zákonitostí pri vzdelávaní a to od prvých zmienkach a dôkazoch o vzdelávaní- prvopospolnej spoločnosti až po sofistikované metódy devätnásteho a dvadsiateho storočia.
Analýzou výsledkov mnohých diel mysliteľov či pedagógov zaoberajúcimi sa výchovou a vzdelávaním prinášame ucelený obraz o vývoji foriem, metód vzdelávania v histórií ľudstva samotného.
Ako je určite známe, vzdelávanie nie vždy bolo dostupné pre všetky skupiny obyvateľs...
Pri snahe o charakteristiku pojmu „pružného vzdelávania“ zistíme, že len ťažko nájdeme stručnú a pritom dostatočne výstižnú definíciu, ktorá by v kompaktnej forme postihovala všetky možné aspekty tohto pojmu. Úplne všeobecne však možno povedať, že pri pružnom vzdelávaní ide o snahu o pružnú reakciu univerzít na meniace sa prostredie, v ktorom vzdelávanie prebieha. To je charakteristické zvyšujúcou sa pestrosťou skladby študujúcich a z nej prameniacou šírkou ich záujmov a očakávaní. Pestrú množin...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.