Dobrá turistická informačná kancelária nie je len miestom, kde môže návštevník získať potrebné informácie o cieľovom mieste, ale je aj pridanou hodnotou cieľového miesta, skvalitnením služieb cestovného ruchu, môže propagovať a podporovať rozvoj cestovného ruchu, ovplyvňovať spokojnosť návštevníkov, ale aj miestnych obyvateľov, spolupracovať s podnikateľmi v cestovnom ruchu a zvyšovať tak príjmy cieľového miesta. Pre túto seminárnu prácu som si vybrala turistickú informačnú kanceláriu nášho hlav...
So vstupom Slovenska do Európskej Únie sa viditeľne zvýšila návštevnosť Slovenska, ktoré sa postupne stáva čoraz významnejšou destináciou cestovného ruchu. Informácie o našej krajine a možnostiach, ktoré ponúka, sa dostávajú stále ďalej do sveta, čo má za následok zvyšovanie množstva turistov. Významnú úlohu v tomto procese hrá propagácia, bez ktorej by sme nenapredovali, alebo aspoň určite nie rovnakou rýchlosťou.
Propagácia ako taká sa nedeje sama, na poskytovanie informácií o jednotlivých re...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.