DOHĽAD NAD SYSTÉMOM MANAŽÉRSTVA KVALITY
Každá organizácia chce úspešne fungovať a dosahovať svoje vytýčené ciele a čo najvyšší zisk, preto je nevyhnutné ju usmerňovať a riadiť systematicky. Mnohé organizácie preto zavádzajú systém manažérstva kvality, ktorý následne udržiavajú, čo má za následok zlepšovanie výkonnosti organizácie a zvýšenú spokojnosť zákazníkov.Podľa autorov J. Hrubec, E. Virčíková a kol.(2009) manažérstvo organizácie zahŕňa aj manažérstvo kvality, kde je určených 8 zásad,...
Pre úspešné vedenie organizácie je potrebné, aby riadenie bolo systematické a transparentné.Možno určiť osem zásad manažérstva kvality, kt. sa dajú dosiahnuť ciele kvality:- zameranie na zákazníka- vodcovstvo (vedenie)- zapojenie pracovníkov- procesný prístup- systémový prístup k manažérstvu- trvalé zlepšovanie - rozhodovanie na základe faktov- vzájomne výhodné vzťahy s dodávateľmiZákladným pojmom manažérstva kvality je proces uspokojovania potrieb.Produkt a proces uspokojovania potrieb môžeme c...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.