Predmetom seminárnej práce je rola manažéra v riadení značky. Práca sa venuje problematike roli manažéra, riadenia značky, budovania značky, strategického riadenia značky. Stručne sú spracované a rozanalyzované rôzne články, týkajúce sa danej problematiky. Stále viac firiem a spoločností si uvedomuje, že jedným z najcennejších aktív je práve meno ich značky spojené s produktmi, ktoré vyrába alebo poskytuje. Značka, ktorá je akceptovaná spotrebiteľmi a je adaptovaná v ich živote a ich rozhodovaní...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.